’’פסטיבל בנימינה ליצירה ישראלית’’ ה-7

3 ימים ו-3 גיבורי תרבות.

פסטיבל "בנימינה ליצירה ישראלית", יחגוג במשך שלושה ימים יצירה ישראלית בתאריכים 22,23,26  לספטמבר (חול המועד סוכות) אשר יוקדשו לשלושה גיבורי תרבות ישראלים.

הפסטיבל יתקיים השנה בחול המועד סוכות בפעם השביעית ויוקדש ל- 3 גיבורי תרבות ישראלים: אהוד בנאי, מחווה 70 שנה להיווסדה של להקת הנח"ל ומחווה לגיטריסט יצחק קלפטר.

ביום רביעי 22/9 מופע עם טרובדור הרוק הישראלי – אהוד בנאי, מתקרב והולך ’הולך ומתקרב’.
אהוד טרובדור הרוק הישראלי ומשורר הבלוז העברי מתעד ביצירתו את תהליכי חיינו ומביא לנו את כל הצלילים, המראות והחוויות שאסף בדרכו. בליווי להקת העל של חברים מוסיקאים מהטובים בארץ, אליהם יצטרף הסקסופוניסט הנפלא אבטה בריהון, יבצעו שירים מהאלבום החדש ושירים מהרפרטואר האדיר והמגוון שנעטפו בעיבודים חדשים: אבא תן לי יד, ערב יום העצמאות, זקוק למחילה, היום, כולם יודעים, טיפ טיפה, זמנך עבר, פלורנטין, דוד ושאול, ג’מלי פורוש ועוד..
על הבמה ההרכב המנצח: גיל סמטנה: הפקה מוסיקלית, בס, ערן פורת: תופים, נושי פז: גיטרותאלעד כהן בונן: כלי הקשה וסאמפלר ביל צור: קלידים, אורח מיוחד אבטה בריהון: סקסופון
לאורך כל היום סדנאות, הרצאות ומופעים הקשורים ליצירתו של אהוד בנאי- בכניסה חופשית
ביום חמישי 23/9 , ביומו השני של הפסטיבל תתקיים חגיגת "מהנחל באהבה"– המציינת 70 שנה להיווסדה של להקת הנחל. מדובר במופע מקורי, מיוחד לפסטיבל, בהשתתפות רבים מכוכבי להקות הנחל לאורך השנים ביניהם: מירי אלוני, ששי קשת, טוביה צפיר, אלון אולארצ’יק, דפנה דקל, שולה חן, אופירה גלוסקא, גבי עמרני, אפרים שמיר, האחים אסנר, רז שמואלי, לירון לב, נעה אסנר וניר שיבר. ערב עם כל השירים הבלתי נשכחים: חורשת האקליפטוס, הבן יקיר, אילו ציפורים, שיר לשלום, בהיאחזות הנחל בסיני, שיר הרעות, אל הנחל, ישנן בנות ועוד. ניהול מוסיקלי: האחים אסנר
לאורך כל היום סדנאות, הרצאות ומופעים הקשורים ללהקת הנחל בכניסה חופשית
ביום ראשון 26/9, יומו השלישי של הפסטיבל, מופע מקור חגיגי וחד פעמי שכל כולו שירים שיצר גדול הגיטריסטים של ישראל, יצחק קלפטר.
לאורך כל היום יתקיימו פעילויות הקשורות ביצירתו ובערב מופע מחווה מקורי, "צליל מכוון" עם מיטב זמרי ישראל אשר יבצעו ביצועים מקוריים לשיריו של קלפטר. בין המבצעים: אלון אולארצ’יק, אסף אמדורסקי, אפרת גוש, אריק סיני, דנה ברגר, יהלי סובול, פיטר רוט. ובין הביצועים יהיו: צליל מכוון, שיר אהבה בדואי, יושב על הגדר, שביר, לוקח את הזמן, האהבה שלי היא לא האהבה שלו, מה שאת אוהבת, דמיון חופשי, היא כל-כך יפה, בלדה לנאיבית, שיר הטמבל ועוד.
ניהול מוסיקלי: פיטר רוט
כרטיסים לכל המופעים ועוד פרטים ניתן למצוא בעמוד הפייסבוק של הפסטיבל.
הפסטיבל בהפקת מועצה מקומית בנימינה גבעת עדה והמתנ"ס המקומי ובתמיכת משרד התרבות והספורט ומפעל הפיס.
*האירוע יתקיים בהתאם לתקנות התו הירוק
’’פסטיבל בנימינה ליצירה ישראלית’’ ה-7

שיתוף ב-

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב vk
שיתוף ב reddit
שיתוף ב tumblr
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם ...