בלום וילג’ מתחם הגלאמפינג בקייקי כפר בלום

הפעם האחרונה שיצאתי לחופשה באוהלים הייתה לפני 12 שנים בחוף דור. האירוע הסתיים בכך שקמתי בבוקר ובן זוגי נעלם. מסתבר כי באמצע הלילה הוא נטש את השק"ש הלוהט והגדוש בחול לטובת לינה טרופה באוטו. היינו במאהל ההוא עם עוד מספר משפחות חברים שנהנו מאוד מסתבר. קצת מביך, אבל אנחנו היחידים שלא שבו יותר לפורמט של אוהל. לאורך השנים כשהילדים ביקשו, יותר נכון התחננו, שניסע עם חברים לקמפינגים הצלחנו לרשום הצלחות בהדיפה זריזה של הנושא באלגנטיות. וגם שוחד מדי פעם, לא אכחיש.

פאסט פורוורד לימינו, כשנודע לי שנפתח בכפר בלום וילג’ מתחם אירוח הכולל אוהלים ממוזגים ומרווחים עם מיטות וכל הפסיליטיז הנלווה.. לזה כבר באמת לא יכולתי להגיד לא.

יום חמישי אחר הצהריים הגענו לבלום וילג’ בגליל העליון איך שנכנסנו למתחם חיוך גדול של רוגע ננסך על פנינו, הבנו כי מדובר בקמפינג בתנאים מועדפים. מסביב משטחים ירוקים עצומים ומטופחים עם עצים המספקים צל בשפע, והמקום כולו משרה אווירה נינוחה מאד.
האוהל היה מאובזר לעילאאא מה היה בו?! מזגן, מקרר, מיטות, מזרונים, כריות, סדינים, תאורה ,מראה, ריצפת עץ  ואף שקע חשמלי להטעין את הנייד שאצלי הוא ממש כמו אינפוזיה. ויתרה מכך, צמודה לכל אוהל מרפסת חמודה עם שולחן קק"ל.
באזור יש מקום למתקני ברביקיו, ערסלים, גני משחקים, מתקני ספורט, פינות שנטי ומרחבים אין סופיים. וזה חברים כל ההבדל בין קמפינג לגלאמפינג. כלומר קמפינג יוקרה או אם תרצו הגלאם של הקמפינג.
האירוח במתחם כולל כרטיס לשייט קייקים משפחתי. ומיד כשסיימנו להתמקם באוהל ולסקור את השטח, עלינו לאוטובוס שלקח אותנו לאטרקציה המרכזית, נקודת ההתחלה של הרפטינג.
לאחר התדרוך עלינו על חגורות הצלה ומשם היישר לסירת הגומי דחיפה קלה למים ואנחנו בעולם אחר. החוויה היא של התמסרות טוטאלית לקסמי הטבע. תחושה מתוקה של ניתוק מהיום יום. שקט מופתי בו שומעים רק את פכפוך המים. תודות לשפע הצמחייה והעצים קרני השמש שהיו בטורים גבוהים במיוחד באותו יום כמעט ולא הורגשו. הילדים פיקדו על השיט למרות שפה ושם נתקענו בשיחי הגדה הם ניווטו את הספינה בבטחה.
כשסיימנו את השייט, גלינו שיש בסמוך אומגה ענקית המתחילה בתוך מגדל גבוה ומסתיימת למרבה השמחה בתוך מימיו הצוננים של נהר הירדן. הילדה אמרה שזה אחד הדברים הכי כיפיים שהיא עשתה בשנים האחרונות. הסתבר לנו כי הלינה במקום מקנה גם כניסה לפארק חבלים אתגרי "טופ-רופ", קיר טיפוס המתנשא לגובה 12 מ’ , מתחם חץ וקשת ועוד. הילדים נהנו מאד לא רצו לעזוב דבר מפתיע לאור העובדה כי הם סגרו שלוש שעות ללא כל מסך שנראה באופק.
בערב מוצעת במקום פעילות ספארי לילה. עלינו על ג’יפ , קיבלנו פנסים והצלחנו לאתר בשטח חיות שטיילו ליד השדות. היה כיף.
בבוטום ליין הילדים התלהבו מאד מהנופש ומעל הכל בעלי הסרבן הנצחי של האוהלים חזר מהגלאמפינג מבסוט.
 צילומים: גלעד שושן
 צילומים: גלעד שושן

שיתוף ב-

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב vk
שיתוף ב reddit
שיתוף ב tumblr
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם ...