ביקור במסעדת "גרציא"

מיכל גרציאני. צילום: נועלו עיצוב רגעים
מסעדת גרציא היא מסוג המקומות האלו שלא תגיעו אליהם במקרה. הלוקיישן הוא בליבו של קיבוץ העוגן ספון בין מדשאות עצים וירק המכניסים במהירות האור את האורחים למוד של שלווה. המסעדה קסומה ורחבת ידיים. מדובר במטבחה של מיכל גרציאני, טבחית תושבת הקיבוץ, שכבר שנים ידועה בעמק חפר בזכות חדוות האירוח העשיר, מלא לב ונשמה, המורגש בפרטים הקטנים של כל מנה.

בימים אלו המסעדה משיקה תפריט ערב המבוסס על מנות טריות ועונתיות, המורכבות מחומרי גלם מובחרים של יצרני בוטיק מקומיים מהאזור.

התפריט העשיר כולל מבחר מנות בשר, עוף, דגים, פירות ים, וכן מנות צמחוניות וטבעוניות מגוונות.
סביצה בורי - גרציא צילום מיכל גרציאני
סביצה בורי – גרציא צילום מיכל גרציאני
כל הזכויות שמורות
למנות פתיחה בחרנו במנות בסביצ’ה בורי עם לאבנה, אבטיח וצי’לי חריף (44 ₪) שהיה נפלא ומרענן, שרימפס פולנטה עם חמאת לימון, אפונים, עגבניות (47 ₪) מנה טעימה ביותר עם פולנטה מטוגנת שמהווה טוויסט מעניין מאוד במנה וכבד קצוץ של סבתא רונה – חלה, צנונית, חמוצים (41 ₪) שחוסל בשניות.

לעיקריות הלכנו על כריכוני אסאדו עם בצל כבוש; צ’יפס; חמוצים; איולי צ’ילי (62 ₪) קיבלנו 2 לחמניות המבורגר קראנצ’יות שביניהן הונחו הבשרים ועם רוטב האיולי מלמעלה המנה היתה במילה אחת: עילאית.

גרציא אסאדו. צילום יעל האן. סטיילינג מור עזוז דרור
גרציא אסאדו. צילום יעל האן. סטיילינג מור עזוז דרור

המנה השנייה שדגמנו היתה מתפריט הספיישלים: פילה דניס עם ריזוטו וארטישוק שהייתה גם מצוינת (114 ₪) והשתלבה נפלא עם כוס יין אדום של יקב סוסון ים 2016 TAKE TWO.

 

גרציא צילום שלי גנדל
גרציא צילום שלי גנדל

את הארוחה סיימנו עם נמסיס שוקולד ופירות יער (36 ₪ ) קיבלנו בר שוקולד מריר עשיר מאוד עם שבבי שוקולד ורוטב פירות יער חמצמץ שהיה פינאל מושלם לערב מוצלח ביותר.

 

צילום יעל האן. סטיילינג מור עזוז דרור
צילום יעל האן. סטיילינג מור עזוז דרור
המטבח של גרציא מציע גם ארוחות בוקר מיוחדות ותפריט צהריים הכולל ארוחות עסקיות ועם פינת החתלה ודשא ירוק ומזמין המקום הוא פתרון מצוין לאימהות אחרי לידה שרוצות להתאוורר עם הבייבי. בערבים המקום מארח הופעות אקוסטיות ואינטימיות ומומלץ להתעדכן באתר המסעדה ולהזמין כרטיסים מראש באתר של עמק חפר.
מיכל גרציאני. צילום נועלו עיצוב רגעים
מיכל גרציאני. צילום נועלו עיצוב רגעים

שיתוף ב-

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב vk
שיתוף ב reddit
שיתוף ב tumblr
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם ...