מלון בוטיק זמארין

תמיד חלמתי להיות תיירת בסביבה שאני גרה בה. לא עוד אזור גאוגרפי יומיומי שופע מטלות. פשוט להיכנס לרכב לנסוע 15 דקות מהבית ולהתחיל את החופשה. ההשראה – זוג חברים מתל אביב שמעת לעת יוצאים לוויקנד במלונות בוטיק לרוחבה של העיר הלבנה "למה צריך להיסחב עם הרכב עד לקצה הגליל?" הם אומרים "עד שמגיעים הלכה חצי חופשה". והאמת הם חוזרים מהסופ"ש הקלב"י תמיד מאושרים. והנה אחה"צ של שישי האחרון זה התגשם, בן זוגי הקליד בווייז מלון זמארין ורבע שעה ואנחנו כבר שם סמוך למדרחוב של זכרון יעקב. זה היה שישי סוער וגשום והרוחות נשבו סביבנו כאילו אנו ממוקמים על קצה האלפים. מיד עם כניסתנו למלון אפפה אותנו אווירה בניחוח אירופאי.
המלון שוכן בתוך מבנה בסגנון טמפלרי גרמני יפיפייה וכשפסענו בשעריו הרגשנו שאנחנו עוברים במהירות האור למצב צבירה של חופש. הלובי מעוצב בקפידה נעים וחמים.
ליבנת מנהלת הקבלה קיבלה את פנינו עם חיוך ענקי והרגשה שכולם במלון חיכו רק לנו שנגיע. "איזה סוג חלב תרצו לקפה בחדר? רגיל? אורז? סויה? מסתבר שחשבו פה על הכל.
המלון עצמו נפתח לא מזמן מחדש לאחר שעבר ביולי האחרון שיפוץ יסודי. לאחר מכן נערך לנו סיור במלון המרשים ונכנסנו לסוויטת גפן העוצרת נשימה אשר ניחנת בעיצוב עילאי שכל פרט בו מוסיף עוד להתרגשות שלנו ובנקל המקום יכול לשמש כלוקיישן לצילומי מגזיני אופנה בחו"ל. בחדר חיכתה לנו סלסלת פירות מרשימה, מכונת קפה נספרסו משוכללת ולצדה תיונים מובחרים, בקבוק יין משובח ושוקולד חלומי.
המיטה עצמה היא ענקית בגודל קינג סייז עם מצעים מפנקים ומאובזרת במזרון נוח מאין כמוהו. המלון מציע תפריט כריות ייחודי שבו כל אורח יכול לבחור את מידת הקושי של הכרית שלו. וואו נדהמנו. בפעם האחרונה שנתקלנו בשירות כזה זה היה בריץ’ קרלטון בוורלי הילס. וזה עוד לא הכל.
מסתבר כי צוות המלון רוקח לכריות גם תפריט של תערובות צמחים מיוחדות המפיקות ארומה נפלאה ואפשר לבחור את הארומה בדיוק לפי מזג האוויר האישי שלך – מה תרצה ? רוגע? תשוקה? שינה טובה? ..רק תבחרו. בקיצור, שלמות.
האמבטיה מרהיבה עם ערכות טיפוח יוקרתיות וראש גשם ענקי ואם כבר גשם בחוץ, הוא התחזק. אבל אנחנו בגן עדן. במלון 11 חדרים מעוצבים בסגנון FUSION – שילוב בין סגנון פרובנס רומנטי לבין סגנון מודרני ולכל חדר יש את הייחודיות שלו. עוד הסתבר לנו שיש מיניבר חופשי בחדר עם מים מינרליים ושתייה קלה ואם נגמר אז יש עוד בלאונג’ למטה. נראה כי חשבו פה על כל צרכי האורח ואיך לפנק במקסימום. אפילו זר פרחים טריים בחדר לא שכחו.
בערב קפצנו ל- VIP ביס פלאנט זכרון יעקב (9 דקות נסיעה מהמלון) שם שילבנו בצורה מושלמת את אהבתנו לאוכל טוב וסרטי איכות. למחרת הגשם הפך לזיכרון רחוק קמנו לבוקר שמשי ומאיר פנים. התישבנו ללגום קפה של בוקר בפטיו המהמם הממוקם בלב המלון, תחת עץ תות עתיק מתקופתו של הברון רוטשילד. משם המשכנו למדרחוב לארוחת בוקר ישראלית המוגשת לאורחי המלון במסעדת גרינגוס (המלון מציע לאורחים ארוחות בוקר במסעדת תשבי באמצ"ש). הרחוב הקסום היה שוקק עם מוסיקה חיה ומבקרים רבים שהגיעו מרחבי גוש דן. למרות שאנחנו מכירים את המדרחוב היטב, הפעם, כתיירים, התוודענו לראשונה לשכיות חמדה שלא שמנו אליהם לב מעולם ונזכרנו עד כמה המקום הזה מיוחד.
כשחזרנו למלון פגשנו את אייל בן צבי, מנהל המלון, יליד זכרון יעקב העוסק בתיירות שנים רבות. המוטו המרכזי של המלון הוא מספר לנו זה "להעניק חוויה אירוח מושלמת. הדגש הוא על שירות קונסיירז’ בהתאמה לצרכי הלקוח. היחס הכי אישי שאפשר לתת. 
המלון מציע בנוסף גם זוג אופניים לחובבי רכיבה, או עיסוי בחדר על ידי מטפלת הבית. הספא המחודש של המלון צפוי להיפתח תוך שלושה חודשים.
"בשונה ממלונות גדולים אין לנו מרחבים ציבוריים גדולים מה שיוצר באופן טבעי אווירה אינטימית ונעימה. למלון מגיעים אורחים מחו"ל, אנשי הייטק, שפים, סופרים ויוצרים, זוגות בכל הגילאים ומשפחות שבאות להתחבר יחד. חברות עסקיות מכל הארץ מגלות לאט לאט את המלון ומאפשרים לאורחים שלהם חוויה מיוחדת בשהותם במלון".
את פעמינו עשינו שוב לפטיו. התרפקנו עם כוס יין מתחת לקרני השמש המלטפות והירוק בעיניים והרגשנו התעלות. מי בכלל רוצה לחזור הביתה.
מלון זמארין , רח׳ המיסדים 16, זכרון יעקב
טלפון להזמנות: 077-6141620

שיתוף ב-

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב vk
שיתוף ב reddit
שיתוף ב tumblr
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם ...