מלון נפטון דן אילת – חוויה ברמה אחרת

כל הזכויות שמורות

 

 

שישי, נחתנו באילת. 20 דקות במונית מרמון ואנחנו כבר בלב העיר. נראה כי חופשת הקיץ נמשכת כאן אל תוך החורף בטורים רמים; החופים מפוצצים אנשים משתזפים, טובלים בים, מסעדות החוף גדושות.

המלון שנבחר הוא נפטון דן אילת, שלפני שנתיים לערך עבר לניהולה המסור של רשת דן. הלוקיישן שבו המלון שוכן כאילו נלקח מתוכנת מחשב ששיקללה את כל היתרונות בעיר והכריזה בגאון: על הנ.צ הזה אתה תזכה לקום. ממש במרכזה של הטיילת, קרוב לשפת הים האדום, קרוב לכל החנויות ומקומות הבילוי. קרוב להכל.

אנו פוסעים בשעריו רחבי הידיים של הלובי שמעוצב בקפידה ומשרה אווירה נינוחה. אנשי הקבלה האדיבים מקבלים אותנו בחיוך רחב. דקות בודדות ואנו בפתחו של החדר.


מלון נפטון אילת, צילום: באדיבות מלונות דן

רק פתחתי את הדלת והתגלה לי חדר חלומי מעוצב לעילא ומפנק. עוד דלת והנה משתרע לו חדר מקלחת גדול ממדים המאובזר בתמרוקים משובחים וחלוקים. ומעל הכל, הנוף הנשקף מהחדר עוצר נשימה. מדובר במעין גלוית ענק המכילה כל טוב: ים כחול משגע המנוקד ביאכטות, גלשנים ומצנחים וכמסגרת של התמונה ניצבים להם הרי אדום.

די מהר השקיעה החלה לרדת על אילת והנוף הפך להיות מהפנט עוד יותר. מצאתי את עצמי על מיטת שיזוף במרפסת בליווי פירות אקזוטיים וכוס יין. הרגשת התעלות.

באותו זמן הילדה גילתה את מועדון הילדים ואולם משחקי הוידאו, ממנו היא חזרה לאחר זמן ממושך כי הסתבר למרבה שמחתנו שאין צורך באסימונים כלל למשחקי הוידאו…!


מלון נפטון אילת חדר אוכל, צילום: באדיבות מלונות דן

לאחר שנ"צ של שישי על מזרון אינסופי ונוח במיוחד, ירדנו לארוחת הערב החגיגית שכללה כל דבר שאפשר לפנטז עליו. בישול פיוז’ן בינלאומי שפונה לכל הטעמים – אסאדו עסיסי, סביצ’ה רענן, כבד קצוץ מושלם, דג חריף עז טעם, אפילו גפילטע פיש שלא מעטים מתרסקים בו היה תענוג לחיך כאשר הכל מצולחת ומוגש בצורה מפעימה ואסתטית . משם המשכנו לעמדת הקינוחים שהיתה ממתק לעין והכניעה בנקל כל דיאטה. ואם זה לא מספיק הסתבר כי יש בקצה חדר האוכל עמדת גלידות ועמדת עוגות מפוארת. אם יש גן עדן כך בוודאי נראות הארוחות בו.

מאוחר יותר יצאנו לסיבוב בטיילת שהיתה עמוסה בתיירים ישראלים ותוססת כאילו עכשיו שיא הקיץ. המלון גם מציע מגוון אפשרויות לטיולים רגליים או רכובים בהרי אילת והסביבה ואטרקציות תיירותיות נוספות בסביבה.

בוקר. קמתי לנוף האינסטגרמי שהצליח לשלוף אותי בזריזות נדירה מהמיטה לכוון מכונת האספרסו המצוינת. עם שוט קפה ביד התיישבתי במרפסת. למטה התפאורה של הטיילת עברה מהפך הבליינים של הערב התחלפו באנשים שעשו הליכות וריצות נמרצות.
ירדנו לארוחת בוקר שהתהדרה בכל טוב שיש לעולם הזה להציע: קישים משובחים, לזניות, פשטידות מעולות, עמדת סלטים מגוונת מעוטרת כדוכן בשוק ים תיכוני, בייגל חם, עמדת בורקס הממולא כל טוב, אין סוף גבינות ודגים, קינוחים ומה לא, הכל מוגש כמו בקטלוג. ללא ספק ארוחת הבוקר הטובה ביותר שאכלתי בשנים האחרונות בישראל ובכלל בעולם, ולצערי אכלתי הרבה…

לאחר מכן ישבנו בגינת המלון הצופה לבריכה שתינו כוס קפה. אווירה של רוגע ושלווה שררה באוויר.

 

השעה 11 בבריכת המלון, מסביב סוכות זוגיות מפנקות שבהן ניתן לרבוץ ואין סוף פינות ישיבה. הכל נקי ומסודר, ברמקולים מוסיקה משובחת. החום האילתי הוביל אותי מהר לטבילה במימי הבריכה הנעימים. כוס יין אדום הצליחה להדחיק את המחשבה שצריכים לעזוב בעוד שעות אחדות את גן העדן שבראו כאן הצוות של מלונות דן הראוי לכל התשבוחות בעולם.
 מלון נפטון אילת, צילום באדיבות מלונות דן
 מלון נפטון אילת, צילום באדיבות מלונות דן

שיתוף ב-

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב vk
שיתוף ב reddit
שיתוף ב tumblr
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם ...