ערב ההוקרה למתנדבי זכרון יעקב

ביום שלישי 28 בדצמבר התקיים באולם הגדול של עמותת זמארין ערב הוקרה למתנדבי זכרון יעקב.

את הערב הנחתה בהתרגשות רבה עו"סית עמית חרמוני ממחלקה לשירותים חברתיים, רכזת מתנדבי זכרון יעקב וראש פורום נשים.

בטקס החגיגי השתתפו ראש המועצה מר זיו דשא, מנהלת מחלקת שירותים חברתיים ד"ר אורלי דביר, גב’ ריקי שחר, מפקחת תחום ההתנדבות במחוז חיפה והצפון, מנהל עמותת זמארין מר אלון שנירר, מנהלת מחלקת אזרחים ותיקים בעמותת זמארין גב’ אורית ניידרמן, עובדות סוציאליות מהמחלקה לשירותים חברתיים ומתנדבים רבים ויקרים.
ניכר היה הרצון העמוק לתת כבוד ולהודות לכל אחת ואחד ממתנדבי הישוב, גב’ חרמוני הזכירה בקפידה את כל הגופים, הארגונים, היוזמות והקהילות שלוקחים חלק במיזם ההתנדבות אשר מהווה בסיס לחוסן ולמוסר של המושבה ושל חברה ישראלית כולה. מדובר באנשים אשר בחרו לפתוח את ליבכם, לראות את האחר, להתנדב למען הקהילה בה הם חיים ופשוט לעשות טוב.
בהמשך הערב, לאחר נאומים קצרים ומרגשים של ראש המועצה, מנהלת מחלקת שירותים חברתיים, מפקחת תחום ההתנדבות במחוז חיפה והצפון, מנהלת מחלקת אזרחים וותיקים בעמותת זמארין ושל נציגת המתנדבים גב’ ורד יהושוע, הקשיבו האורחים היקרים להרצאתו המרתקת של גיא בן דור "דרוש רץ עם נשמה".
גיא בן דור ואביו, עופר, השיבו למודעה "דרוש רץ עם נשמה", והכירו את בזה – עיוור מלידה, שחלם לרוץ, וחיפש מישהו לרוץ איתו.
החיבור ביניהם הוציא אותם למסע להגשמת חלום שהיה נראה בלתי אפשרי: לייצג את ישראל באולימפיאדה ולהגיע אל הר האוורסט, ההר הגבוה בעולם.
גב’ עמית חרמוני: "זאת הזדמנות קטנה לעצור ולהגיד תודה לכל אחד ואחת מהקהילה הנפלאה שלנו, אשר בוחרים ובוחרות במרוץ החיים האינטנסיבי לשים בראש סדרי העדיפויות את הערבות ההדדית, האחראיות החברתית והנתינה. התברכנו במתנדבים ומתנדבות רבים, הפעילים בעשרות תכניות התנדבות כאן במושבה, אשר תורמים לא רק לקהילה ולחברה, אלא גם לאיכות החיים הפרטית של עצמם וליצירת משמעות בחייהם, ככה שכל נותן הוא גם המקבל. אני מקווה שיחידת ההתנדבות תצמח עוד ותגדל, ונצרף לשורותינו מתנדבים ומתנדבות נוספים להמשך עשייה משמעותית למען הקהילה".
ראש המועצה מר זיו דשא: "המתנדבים והמתנדבות שלנו הם חוד חנית בעשייה הקהילתית שלנו. עשיית המתנדבים והמתנדבות מהווה נדבך מרכזי בחוסן היישובי שלנו. לא רק תושבים ותושבות מתנדבים פעילים בשגרת הפעילות בקהילה גם גופים התנדבותיים רבים מסיעים רבות ותודתי נתונה גם להם.
תודה למחלקה לשרותים חברתים וליחידה להתנדבות ולמתנ"ס על ארגון מערך המתנדבים הישובים.
מנהלת המחלקה לשירותים חברתיים דר’ אורלי דביר: "מערך המתנדבים היישובי מסייע בעתות חירום ושגרה ותורם לחוסן הקהילה. כל  אחת ואחד הוא שגריר של מחויבות נתינה ואכפתיות.".
צילומים מערב ההוקרה צילום: דוברות המועצה  צילומים מערב ההוקרה צילום: דוברות המועצה  צילומים מערב ההוקרה צילום: דוברות המועצה
צילומים מערב ההוקרה צילום: דוברות המועצה
צילומים מערב ההוקרה צילום: דוברות המועצה

שיתוף ב-

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב vk
שיתוף ב reddit
שיתוף ב tumblr
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם ...

זכרון יעקב: אלון ירון ואיתמר חייט – זוכי תחרות 'הנואם הצעיר' מטעם 'רוטרי'

מועדון 'רוטרי' זכרון-יעקב, המשיך במסורת ארוכת השנים וקיים את תחרות 'הנואם הצעיר', בסיומו זכו שני תלמידים, אשר ישתתפו בתחרות מטעם 'רוטרי' במסגרת האשכולות, ובהן חדרה, קיסריה, יקנעם, פרדס-חנה ונתניה.

קרא עוד >