40 שנה של מעשים טובים למען החיילים

בלי לעורר הרבה רעש, בשקט ובמסירות פועלים למעלה מ40 שנה מתנדבי "יחד למען החייל" עבור החיילים במושבות ובמקביל מאמצים ודואגים לחיילי "גדוד שיאון". יו"ר יחד למען החייל בבנימינה וגבעת עדה, מרים יקיר: "אנחנו פועלים בשיתוף פעולה מלא עם המועצה. כל מה שניתן לסייע ולקדם למען החיילים אנחנו פה עבורם"
רוב פעילות העמותה מתבצעת בביתה של מרים יקיר, שם נערכות הישיבות של ההנהלה, מתקבלות ההחלטות ועוד.

פעילות העמותה ביחד עם המועצה למען החיילים ענפה, החל ממתנות גיוס ומתנות לחיילים בחנוכה, קמחא דה פסחא לחיילים נזקקים, שיתוף פעולה עם העסקים המקומיים, עידוד חיילים מצטיינים ועוד.
במקביל לפני כ- 40 שנה אומצו "חיילי גדוד שיאון" על ידי המועצה והמתנדבים המקומיים. חיילי הגדוד זוכים פעמיים בשנה לקבל שולחנות קק"ל תרומת "בית-אל". בתקופת הקורונה ועל מנת לעודד את רוח החיילים נרכשו עבורם 2 מערכות משחקי טלוויזיה, מכשיר שיערות סבתא, מכשיר קרפים, מכשיר פופקורן ומכשיר ופל בלגי. בראש השנה ובפסח מקבלים חיילי הגדוד דבש תרומת "דבש עמק חפר" ויין תרומת יקב תשבי.
בימים אלה אנו עומדים בקשר עם מחוז צפון של "יחד למען החייל" על מנת לבנות מועדון לגדוד.

חיילי הגדוד פעילים בבנימינה ומשתתפים פעילים בערב יום הזיכרון ובחגיגות עצמאות בגנים. בנוסף גדוד שיאון גם מגיע למשחקי כדורסל מול קבוצות הנוער שלנו.
הפרויקט החשוב ביותר של הגדוד: "גדוד שיאון על כליו"- הגדוד מגיע ליומיים למושבות וכל ילדי המושבות במסגרת בתי הספר מוזמנים להשתמש, לשחק ולראות את הכלים של הגדוד. הגדוד היום הוא גדוד תקשוב סייבר, חוויה מיוחדת לילדים ולחיילים.
חבילות שי לקראת יום העצמאות נאספות מכל בתי הספר והגנים ונשלחות אל החיילים שעומדים משמר כבוד בבית העלמין, חיילי בא"ח גולני, חיל הים בחיפה וכמובן לגדוד שיאון.

יו"ר יחד למען החייל, מרים יקיר: "חברי ההנהלה ואני רואים חשיבות רבה בהתנדבות למען החייילים שלנו. כל הזמן חושבים ביחד כיצד ניתן לסייע, מה עוד ניתן לעשות"

מנהלת אגף חק"ר, גלית אלרד: "מ.מ. בנימינה גבעת עדה בשותפות עם "יחד למען החיל" בהובלתה של הגב' מרים יקיר, פועלים שנים רבות לרווחת חיילי צה"ל בני המושבות ולרווחת חיילי גדוד שיאון אותו מאמצים.שותפות זו באה לידי ביטוי בעשייה מגוונת וערכית הרואה במרכז את החילים ופועלים כל העת להוקיר ולשפר את תנאי שירותם. מבקשת להודות לכל המתנדבות היקרות שמובילות במסירות רבה את העשייה במשך שנים רבות".

ראש המועצה, איתי ויסברג: "אני משתאה כל פעם מחדש כשאני רואה מתנדבים ותיקים הממשיכים לעשות למען חיילים צעירים. אותות הזמן לא נראים בעשייתם והם מעוררי ההשראה. אנחנו במועצה נמשיך לפעול יד ביד עם מתנדבי יחד למען החייל למען חיילי המושבות וחיילי הגדוד המאומץ שלנו- גדוד שיאון"

מתנדבי הוועד למען החייל עם ראש המועצה ומנהלת אגף חק"ר .צילום: באדיבות המועצה
מתנדבי הוועד למען החייל עם ראש המועצה ומנהלת אגף חק"ר .צילום: באדיבות המועצה

שיתוף ב-

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב vk
שיתוף ב reddit
שיתוף ב tumblr
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם ...

זכרון יעקב: אלון ירון ואיתמר חייט – זוכי תחרות 'הנואם הצעיר' מטעם 'רוטרי'

מועדון 'רוטרי' זכרון-יעקב, המשיך במסורת ארוכת השנים וקיים את תחרות 'הנואם הצעיר', בסיומו זכו שני תלמידים, אשר ישתתפו בתחרות מטעם 'רוטרי' במסגרת האשכולות, ובהן חדרה, קיסריה, יקנעם, פרדס-חנה ונתניה.

קרא עוד >