פיצול החקלאי: מנהלת חדשה לביה"ס אורט החקלאי

מערכת החינוך במושבה מתחדשת! ריקי ברק נבחרה לנהל את ביה"ס אורט החקלאי החל משנת הלימודים הקרובה. יריד תעסוקה זו השנה השנייה.

ריקי ברק תנהל החל מה- 1.9.22 את ביה"ס השש שנתי אורט החקלאי, ותחליף את מנהלת ביה"ס הנוכחית נטע קוסובסקי. כיום ריקי מסיימת את תפקידה כמנהלת ביה"ס עירוני כ"ט בתל אביב-יפו מזה 5 שנים. ריקי בעלת תואר ראשון בתקשורת ומחשבת ישראל ותואר שני במדעי היהדות. במהלך השנים שימשה כמדריכה פדגוגית לסטודנטים, הקימה מדרשה לתלמידי י"ב והקימה מרכז אומנות ופיתוח העצמה. במהלך שנותיה כמנהלת בית הספר הצליחה לעלות את אחוזי הזכאות לבגרות למאה אחוזים.
ריקי עתידה לנהל את ביה"ס אורט חקלאי, זאת כחלק מפיצול ביה"ס שיצא זה מכבר לדרך. החל מ- 1.9.22 יפוצל כאמור ביה"ס אורט החקלאי לשני בתי ספר; אורט חקלאי ואורט צומח. פיצול ביה"ס המונה כיום כ- 1800 תלמידים ייתן מענה איכותי ורלוונטי לכל תלמיד ותלמידה להגיע למימוש עצמי תוך שוויון הזדמנויות, מענה לפרט ושיפור מבנה האקלים הבית ספרי.
כזכור, את ביה"ס החקלאי צומח תנהל יעל קגנובסקי שנבחרה לתפקיד לפני כחודשיים.
בתוך כך ציינו השבוע ראש המועצה, הגר פרי יגור ומנהלת אגף החינוך אוריה ירדני: "אנו מברכות את ריקי לרגל בחירתה לניהול ביה"ס. אנו סמוכות ובטוחות כי היכולות המקצועיות והאישיות של ריקי יביאו את ביה"ס להישגים פדגוגיים ואקלימיים".
ריקי ברק: "נרגשת להגיע ולנהל את תיכון אורט חקלאי בפרדס חנה כרכור, מאמינה בהצלחתם של כל תלמיד ותלמידה ביחד יד ביד עם צוות המורים, ההורים והקהילה כולה. מאמינה בהגשמת חלומות, יום ללא חלומות מחייב עצירה, חשיבה ותכנון מחודש. שמחה על הזכות להצטרף למשפחת "אורט חקלאי פרדס חנה כרכור".

צילום: אלבום משפחתי

שיתוף ב-

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב vk
שיתוף ב reddit
שיתוף ב tumblr
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם ...

זכרון יעקב: אלון ירון ואיתמר חייט – זוכי תחרות 'הנואם הצעיר' מטעם 'רוטרי'

מועדון 'רוטרי' זכרון-יעקב, המשיך במסורת ארוכת השנים וקיים את תחרות 'הנואם הצעיר', בסיומו זכו שני תלמידים, אשר ישתתפו בתחרות מטעם 'רוטרי' במסגרת האשכולות, ובהן חדרה, קיסריה, יקנעם, פרדס-חנה ונתניה.

קרא עוד >