מאות בעלי עסקים השתתפו בכנס העסקים הראשון במושבה

השבוע נערך כנס "אנשים, עסקים ושיתופי פעולה" לבעלי עסקים במושבה בגן האירועים WHITE. הכנס, שנערך לראשונה במושבה נוצר עבור בעלי עסקים במושבה במטרה ליצור שיתופי פעולה בין בעלי העסקים, להקנות להם כלים וידע שיעזור להם בניהול העסק, להציג להם השינויים ברפורמה ברישוי עסקים והטבות אותם הם יכולים לקבל מהמדינה.
הכנס נפתח במינגלינג בין בעלי העסקים השונים, דבר שהמועצה רואה בו ערך רב שכן אחת ממטרות הכנס הייתה לחבר בין בעלי עסקים וליצור להם מרחב נעים ופתוח להתחבר בתקווה שהדבר יוליד שיתופי פעולה פורים בעתיד ויביא נדבך נוסף לחיזוק החוסן הכלכלי קהילתי ביישוב. אלי היומן, מנהל סניף 'מעוף' נתניה הרצאה בנושא "כל מה שרציתם לדעת על הטבות לבעלי עסקים". אלי הציג בפני בעלי העסקים את 'מעוף' היושב תחת משרד הכלכלה והתעשייה והסביר לבעלי העסקים אילו הטבות מגיעות להם מהמדינה ואיך הם יכולים לממשן.
מיד אחריו עלה פרופסור ירון זליכה, שם דבר בעולם בעלי העסקים בארץ. זליכה הרצה בנושא "קידום עסקים קטנים בכלכלת ישראל" שבמסגרת הרצאתו נתן דגש על קידום העסקים בארץ לאחר תקופת הקורונה ובכלל וענה לשאלות בעלי העסקים וסיפק מידע נרחב בנושאים שונים.
הערב נחתם במופע של הסטנדאפיסט אייל נרדי שהקליל את האוויר בסטנדאפ בנושא עסקים.
לערב נרשמה היענות שיא של בעלי העסקים מהמושבה! הערב, פרי תכנון ויצירה של מחלקת רישוי וקידום עסקים של המושבה והינו יריית הפתיחה לעתיד לבוא בתחום קידום העסקים במושבה.
ראש המועצה, הגר פרי יגור: "גאה לראות את הכח האדיר של בעלי ובעלות העסקים המקומיים במושבה שלנו! המועצה באמצעות מחלקת רישוי וקידום עסקים פועלים רבות לקידום העסקים ביישוב. תודה למנהלת המחלקה ליליאן נעמה טולדנו ולכל מי שלקח חלק בכנס".
ליליאן נעמה טולדנו, מנהלת מחלקת רישוי וקידום עסקים במועצה: "לראשונה במושבה יזמנו והפקנו כנס לכל בעלי ובעלות העסקים במושבה. אנחנו רואים חשיבות רבה ביצירת מפגשים עבור בעלי עסקים בישוב, רכישת ידע וצבירת שיתופי פעולה. מאז שנכנסתי לתפקיד היה לי ברור שהמחלקה לא תתמקד רק ברישוי ואכיפה, עם כל החשיבות שבכך. אלא תתמקד בנוסף בקידום העסקים בישוב ויצירת שיתופי פעולה עם בעלי העסקים. אני סבורה שערב כזה, המהדק את הקשרים של בעלי העסקים השונים, מקדם את העסקים ותורם להם. אני מודה לראש המועצה הגר פרי יגור על החזון המשותף , האמון ושיתוף הפעולה הפורה על מנת לקדם את כל התחום של רישוי וקידום עסקים ביישוב."
מלבד ערב זה, מחלקת רישוי וקידום עסקים פועלת רבות לטובת קידום העסקים ביישוב ומהווה כתובת לכל בעלי העסקים. בין היתר המחלקה יצאה במיזם פוד-טארק בעקבותיו יצא קול קורא ליצירת פוד-טראקים מורשים שיפוזרו במגוון מקומות אסטרטגיים בישוב במטרה להסדיר את הנושא ולפתח את המושבה כאזור תיירותי ותוסס.
כמו כן, כחלק מהטמעת הרפורמה ברישוי העסקים הוקם מרכז העומד לטובת בעלי העסקים. המרכז משותף לבעלי עסקים מפרדס חנה כרכור, זכרון יעקב, בנימינה – גבעת עדה ומנשה אשר שוכן בפרדס חנה כרכור (רחוב שביל התלמיד) – כרכור ומטרתו לסייע לבעלי העסקים בכל מה שקשור לרישיון עסק. המרכז מתכנס אחת לחודש עם כל הגורמים הרלוונטיים המאשרים כדי להקל על רישוי העסק שכן במועצת פרדס חנה כרכור יש כ-800 בתי עסק ומתוכם כ-500 טעוני רישיון עסק.

צילום: דוברות המועצה

שיתוף ב-

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב vk
שיתוף ב reddit
שיתוף ב tumblr
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם ...

זכרון יעקב: אלון ירון ואיתמר חייט – זוכי תחרות 'הנואם הצעיר' מטעם 'רוטרי'

מועדון 'רוטרי' זכרון-יעקב, המשיך במסורת ארוכת השנים וקיים את תחרות 'הנואם הצעיר', בסיומו זכו שני תלמידים, אשר ישתתפו בתחרות מטעם 'רוטרי' במסגרת האשכולות, ובהן חדרה, קיסריה, יקנעם, פרדס-חנה ונתניה.

קרא עוד >