קול קורא להורים! הצטרפו לצוות סיירת הורים במושבה

מרחבים את סיירת ההורים היישובית. המועצה יצאה בימים אלו בקול קורא להורים במושבה להצטרף לסיירת ההורים היישובית.

בהמשך למדיניות ראש המועצה, הגר פרי יגור לקידום הביטחון האישי פרסמה השבוע המועצה המקומית פרדס חנה כרכור קול קורא ייחודי להורים לבני נוער להצטרפותם להקמת צוות היגוי והקמת סיירת הורים במושבה.

בכל קורא נכתב: הנוער שלנו צריך אתכם! גיוס הורים מתנדבים לסיירת ההורים היישובית.
צוות הסיור מונה 3-4 מתנדבים ומבצע סיור לילה במטרה להיות מבוגר משמעותי בגנים ציבוריים ובמקומות בילוי של בני הנוער ולהיות שם עבורם מתוך שמירה על כבודם, ללא שיפוטיות וביקורת אך עם שיפור תחושת הביטחון והמוגנות של בני הנוער על ידי נוכחות בשטח וסיורים ברחבי המושבה. ההצטרפות לסיירת בהתנדבות מלאה, מתנדב יירשם כחבר מן המניין בסיירת ויוכל לצאת לפעילות רק לאחר שעבר שלבי הכשרה. המתנדב יקבל סדנת הכשרה מקצועית מעמיקה בת מספר פגישות, הכוללת מידע על תרבות הבילוי של הנוער, הדרכה בעזרה ראשונה וכלים ליצירת תקשורת מקרבת ואמון עם הנוער, מסגרת התנדבות הינה אחת לשלושה שבועות בימי חמישי -שישי, בין השעות 21:30 עד השעות הקטנות של הלילה.

תפקידה של סיירת הלילה לצמצם התנהגויות מסוכנות של בני נוער. סיירת ההורים תמצא במקומות בהם הנוער מבלה ואולי גם יצטרך עזרה ממבוגר אחראי שיהיה שם עבורם.
ההורים יסיירו בגינות ובמרחב הציבורי בלילות בסופי שבוע, כדי לפגוש את הנוער ולהיות שם עבורם. ההורים נמצאים כדי להעניק גבולות כשצריך, להתעניין בשלומם של בני הנוער, לדבר ובעיקר להקשיב. ההורים שיצטרפו לצוות היגוי והקמה של הסיירת ייקחו חלק בבניית מתווה ההפעלה של הסיירת ובהמשך גם על גיוס הורים ותוכנית ההכשרות.

טופס הצטרפות לסיירת הורים

לפרטים נוספים: אודליה לוי – מנהלת הרשות לבטחון קהילתי 054-5559014
שלומית כהן – רכזת סיירת הורים 050-7977956

 

הורים מתנדבים. צילום: דוברות המועצה
הורים מתנדבים. צילום: דוברות המועצה

שיתוף ב-

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב vk
שיתוף ב reddit
שיתוף ב tumblr
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם ...

זכרון יעקב: אלון ירון ואיתמר חייט – זוכי תחרות 'הנואם הצעיר' מטעם 'רוטרי'

מועדון 'רוטרי' זכרון-יעקב, המשיך במסורת ארוכת השנים וקיים את תחרות 'הנואם הצעיר', בסיומו זכו שני תלמידים, אשר ישתתפו בתחרות מטעם 'רוטרי' במסגרת האשכולות, ובהן חדרה, קיסריה, יקנעם, פרדס-חנה ונתניה.

קרא עוד >