חוף הכרמל זוכת פרס החינוך הארצי 2022

מתוך 257 רשויות בישראל, רק 10 רשויות זוכות לפרס הייחודי – "פרס החינוך הארצי". לאחר שנבחרו הרשויות מתוך מחוזות המשרד, התקבלה ההחלטה הסופית על-ידי וועדת הפרס. מנימוקי הוועדה: המועצה האזורית חוף הכרמל "מובילה לשיפור משמעותי בהתמדת התלמידים, ומקדמת הכלה ושילוב של תלמידים זכאים לשירותי חינוך מיוחד במסגרות רגילות."

המועצה אזורית חוף הכרמל היא זוכת פרס החינוך הארצי לרשויות מקומיות ומועצות אזוריות לשנת 2022, כך בישרה השבוע שרת החינוך, ח"כ ד"ר יפעת שאשא ביטון, לראש המועצה אסיף איזק.
ההחלטה על בחירת הרשויות הזוכות התקבלה על ידי "ועדת פרס החינוך הארצי לרשויות ומועצות מצטיינות". הוועדה סיירה ברשויות ובחנה את עשייתן החינוכית מקרוב, ובסיום החליטה על הענקת הפרס לעשר רשויות, מתוך 257 רשויות בישראל: ראשון לציון, גני תקווה, רמת גן, צפת, נשר, מודיעין עילית, מוא"ז מטה יהודה וכמובן – המועצה האזורית חוף הכרמל.

שרת החינוך אמרה בשיחה "יישר כח על הדרך שאתם עושים, על ההשקעה שלכם במערכת החינוך. ברכות לכל צוותי החינוך בעיר, לכל השותפים – אני יודעת שזו עבודה של כולם, רק ביחד אפשר להצליח. ראיתי את זה בעיניים שלי, כשסיירתי אצלכם, וזה תענוג גדול. תמשיכו לעשות טוב."

מנהל מחוז חיפה במשרד החינוך, ד"ר סער הראל, ברך על הזכייה ואמר "זוהי זכות גדולה למחוז חיפה שרשויות כמו נשר והמועצה האזורית חוף הכרמל מתחומה זוכות להוקרה והערכה על ההצטיינות והעשייה החינוכית המוניציפאלית והמקצועית. עשייה החובקת תחומי פעילות מגוונים המושתתים על מדיניות לוקאלית המקדמת את הלומדים לכדי מימוש יכולותיהם וכישוריהם, תוך עידוד למעורבות חברתית, התנדבות ותרומה לחברה ולקהילה בחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי. ברכות לראש המועצה האזורית חוף הכרמל, מר אסיף איזק, למחזיק תיק החינוך, רפי אבני ולמנהלת אגף החינוך ברשות, ד"ר גבי אוסם על הזכייה בפרס, על הובלת תחום החינוך בנחישות ועל תהליכים חינוכיים פורצי דרך. תודות למפקחת המתכללת, הדס ריבנוביץ ולמפקחי ברשות בחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי על ההובלה המקצועית והעבודה החינוכית המרובה עם השותפים השונים. תודה נוספת אני מבקש להעביר למנהלי מוסדות החינוך במועצה, לצוותים החינוכיים ולגננות על השקעתם היומיומית בתלמידיהם למען קידומם והצלחתם. ישר כח!"

ד"ר גבי אסם, ראשת אגף החינוך התייחסה לזכייה- "כל כך מרגש ומשמח לזכות בפרס המוענק על עשייה חינוכית. זהו הפרס שלנו, של כל העוסקים בחינוך! היחד שלנו, ההובלה המשותפת והדיאלוג היומיומי המכבד – הם הבסיס לזכייה ולכן הלב מתפוצץ מגאווה."

סגן ומ"מ ראש המועצה, מחזיק תיק החינוך רפי אבני, אמר "היום חוף הכרמל ניצבת במקום הראשון בין המועצות האזוריות בארץ בהשקעה ובפיתוח. מערכת החינוך שלנו בשלוש השנים האחרונות לומדת ומעמיקה ומפתחת תוכניות חדשות וייחודיות בכלל המועצה, תוך ראיית האחר ומתן מענים לשונות כאן אצלנו בבית. אני מודה מעומק הלב למנהלת אגף החינוך על הובלת מערכת החינוך המועצתית לפסגות חדשות, לצוותי אגף החינוך והנוער ולמנהלי בתי הספר המורים, רכזי הנוער, הגננות, תומכות ההוראה, מזכירות ואבות הבית על עבודתם המסורה ולפיקוח משרד החינוך על השותפות והתמיכה לאורך כל הדרך."
ראש המועצה אסיף איזק, אמר כי "נדרשת מועצה שלמה לחנך נער ונערה. כזו היא המועצה שלנו! גאה להוביל מועצה כזאת."

 

 

פרס החינוך
סיור וועדת הפרס בחוף הכרמל. צילום: באדיבות דוברות המועצה

שיתוף ב-

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב vk
שיתוף ב reddit
שיתוף ב tumblr
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם ...