עוה"ד אביעד סיני ויוני חכימי, חברי מועצת פרדס חנה כרכור דורשים שיפור והגדלת מספר החניות

בעקבות פניות תושבים רבים אל חברי המועצה המקומית בפרדס חנה כרכור, עוה"ד אביעד סיני ויוני חכימי בנושא מצוקת החנייה ברחובות אנקור וחוגלה פנו השניים בהצעה לסדר אל המועצה המקומית בכוונה לתקן את המצב.

על פי ההצעה לסדר, לאור העובדה כי לאחרונה נצבעו מדרכות הרחובות ע"י המועצה בצבע אדום לבן בצורה גורפת נוצרה מצוקת חנייה גדולה.
בפועל, מלבד מספר מפרצי חנייה בודדים ‏שחלקם תפוסים עקב כניסה לחניות הבתים, לא נותרו מקומות חנייה ברחובות.

על כן, השניים דורשים מראש המועצה ומחברי המליאה, לאשר ההצעה לסדר שתספק פתרונות למצוקות החנייה ברחובות הללו.
על פי הצעת השניים, כיון שהמדרכות ברחובות אנקור וחוגלה רחבות מאוד ניתן לפתור את הבעיה על ידי מתן אפשרות לחניה על חלק מהמדרכה וסימון מתאים לטובת העניין תוך הותרת מעבר לעגלות ולהולכי רגל על גבי המדרכות.

כמו כן, ברחובות הללו קיימים מספר מפרצים רחבים יתר על המידה וניתן בנקל לבצע התאמות על מנת לאפשר ולייצר מקומות חנייה נוספים.

לאור כל זאת, דורשים סיני וחכימי כי מליאת המועצה תאשר הגדלת מספר החניות ברחוב אנקור וחוגלה על ידי ביטול חלק מהמקומות בהם סומנו בצידי הרחובות אבני השפה באדום לבן ומתן אפשרות לחניה על מקטעי מדרכה מוגדרים וביטול חלק מהמפרצים הרחבים ברחובות תוך התאמות על מנת לאפשר ולייצר מקומות חנייה נוספים לרווחת תושבי המקום.

חוסר חניות בפרדס-חנה

שיתוף ב-

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב vk
שיתוף ב reddit
שיתוף ב tumblr
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם ...

זכרון יעקב: אלון ירון ואיתמר חייט – זוכי תחרות 'הנואם הצעיר' מטעם 'רוטרי'

מועדון 'רוטרי' זכרון-יעקב, המשיך במסורת ארוכת השנים וקיים את תחרות 'הנואם הצעיר', בסיומו זכו שני תלמידים, אשר ישתתפו בתחרות מטעם 'רוטרי' במסגרת האשכולות, ובהן חדרה, קיסריה, יקנעם, פרדס-חנה ונתניה.

קרא עוד >