מאות משתתפים ביום קהילה משטרה וכוחות ההצלה בפרדס חנה-כרכור

מאות תושבים הגיעו ולקחו חלק ביום קהילה לכל המשפחה שהובילה עם השותפים, אודליה לוי מנהלת הרשות לביטחון קהילתי. האירוע כלל הפנינג למשפחות, משחקים והפעלות וכמובן היכרות עם המשטרה וכוחות החירום וההצלה במדינת ישראל.

יום הקהילה משטרה התקיים השבוע סמוך לביה"ס מרחבים שבפרדס חנה. באירוע השתתפו מעל 700 תושבים, ילדים ונוער מהמושבה ונחשפו ליכולות השונות של משטרת ישראל ויחידות משמר הגבול, מד"א, כיבוי אש, יחדית כלבנים, יחידת פרשים, איחוד הצלה ועוד. במהלך יום הקהילה הוצגו בפניי המשתתפים מגוון יכולות משטרתיות וחילוץ, ביניהם יחידת הפרשים של מחוז צפון שהציגה את יכולות התמרון בעבודה עם סוסים, יחידת שהדגימה בפני הילדים את העבודה באמצעות כלבי התקיפה והגישוש ולבסוף נערכה תצוגת חבלן שהדגים את היכולות הטכנולוגיות של המשטרה בעבודה עם רובוטים מתקדמים.

נוסף לתצוגות החיות נהנו המשתתפים מהפנינג קהילתי חוויתי. בהמשך השנה מתוכנן אירוע נוסף, בכרכור.
דברי מש"ק פרדס חנה, רסמ האיל מונזר: משטרת ישראל רואה חשיבות רבה בפעילויות משותפת יחד עם הקהילה ומקדישה לשם כך משאבים רבים, מכאן חשוב לי לתת את המקסימום לתושבי העיר כדי לסייע בבניית דור טוב יותר ובטוח יותר.

יום קהילה לכל המשפחה
צילום: באדיבות המועצה

שיתוף ב-

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב vk
שיתוף ב reddit
שיתוף ב tumblr
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם ...

זכרון יעקב: אלון ירון ואיתמר חייט – זוכי תחרות 'הנואם הצעיר' מטעם 'רוטרי'

מועדון 'רוטרי' זכרון-יעקב, המשיך במסורת ארוכת השנים וקיים את תחרות 'הנואם הצעיר', בסיומו זכו שני תלמידים, אשר ישתתפו בתחרות מטעם 'רוטרי' במסגרת האשכולות, ובהן חדרה, קיסריה, יקנעם, פרדס-חנה ונתניה.

קרא עוד >