פורים בתעשייה חוזר!

מתי בפעם האחרונה הגעתם למוסך ולא כדי לתקן רכב? השבוע זה יקרה! לאחר הפסקה מאולצת בשל הקורונה פורים בתעשייה חוזר לאזור התעשייה בבנימינה, ולכם יש הזדמנות לצאת מאולמות האירועים ולרקוד לצלילי המוזיקה במקומות לא שגרתיים. ראש המועצה המקומית בנימינה גבעת עדה, איתי ויסברג: "רגע אחרי שחגגנו את פורים בתעשייה לפני שנתיים, מדינת ישראל נכנסה לסגר. אני שמח שבשבוע הבא נוכל להתחיל לחגוג את היציאה ממעגל הקורונה ולחזור לרחוב המלאכה בחגיגה צבעונית ושמחה. השמחה הזו כל כך חסרה לנו בימים אלו" .

אז לערב אחד ומיוחד רחוב המלאכה, שבלב אזור התעשייה הצמוד לתחנת הרכבת בבנימינה יתחפש לזירת תרבות מטורפת המשלבת בתוכה מספר במות וסגנונות מוזיקה שונים. אז איך מופע מקסיקני משתלב עם מוזיקה ברזילאית וטברנה יוונית ואיך לכל זה מחברים מוזיקה בוכרית, תצטרכו כנראה להגיע ולחוות. ההופעות יתקיימו במוסך של אליקו, בחנות העיצוב גרין קווין, בזירת השייקים בריז 360 , על טריילר של משאית של שאחק, במסעדת המבורגרים וולף וברחוב עצמו. הערב יסתיים במסיבת רחוב חגיגית לתוך הלילה.

צילום: באדיבות המועצה

השנה הכינו במועצה המקומית והמתנ"ס חגיגה עשירה ומיוחדת במיוחד שבאה לתת מענה לצמא התרבותי שנוצר כתוצאה ממשבר הקורונה. באירוע יופיעו הרכבים מוכשרים של מוזיקת עולם. אילן בר לביא האומן הבינלאומי במופע של מוזיקה ממקסיקו, ההרכב המקפיץ סטרינגל במוזיקה מברזיל, הטברניקוס במופע שכולו טברנה יוונית, גרוב בוכרי. בלב הרחוב תתמקם להקת הביג בנד המקפיצה האקלקטיקוס וגם להקות אינדי המוכשרות

כל מסיבת הפורים הזו שתתחיל בשעה 20:30 ביום חמישי ה 17.3 היא בכניסה חופשית. מוזמנים לראות הופעות מעולות, להתחפש ולרקוד לתוך הלילה. האירוע הוא בתמיכת משרד התרבות והספורט.
מנהלת מתנ"ס בנימינה גבעת עדה, לבנה קארו: "אנחנו נרגשים לחדש מסורת ארוכת שנים. הצוותים והלהקות מוכנים ואין לי ספק שזה יהיה ערב בלתי נשכח. שישלב את המוזיקה, התרבות המקומית וחגיגות פורים".

צילום: באדיבות המועצה

שיתוף ב-

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב vk
שיתוף ב reddit
שיתוף ב tumblr
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם ...

זכרון יעקב: אלון ירון ואיתמר חייט – זוכי תחרות 'הנואם הצעיר' מטעם 'רוטרי'

מועדון 'רוטרי' זכרון-יעקב, המשיך במסורת ארוכת השנים וקיים את תחרות 'הנואם הצעיר', בסיומו זכו שני תלמידים, אשר ישתתפו בתחרות מטעם 'רוטרי' במסגרת האשכולות, ובהן חדרה, קיסריה, יקנעם, פרדס-חנה ונתניה.

קרא עוד >