נעצר חשוד בחטיפת הנערה בפרדס-חנה. הצלחה מבצעית נוספת למצלמות האבטחה ביישוב

תושב פרדס-חנה/כרכור, נעצר השבוע בחשד לביצוע ניסיון החטיפה של הנערה בת ה-16 במושבה. המשטרה הצליחה ללכוד את החשוד במעשה, שכזכור ניסה בשבוע שעבר לחטוף את הנערה ולהכניסה לתא-המטען של רכבו, בעודה מהלכת להנאתה במסלול, לא הרחק מביתה. הודות להתנגדותה הנמרצת של הנערה ולהגעת זוג מטיילים למקום, שהזעיק את המשטרה, נמנעה חטיפת הנערה.
החשוד יליד אוקראינה, מתגורר במרחק כ-2 ק"מ ממקום האירוע ועובד כטבח במוסד לחסרי-ישע באזור התעשייה של פרדס-חנה.
החשוד במעשה אינו מוכר למשטרה כעבריין-מין, אך הודה במעשה ואף שיחזר אותו במקום ההתרחשות. הוא נחקר והובא לבית-המשפט להארכת מעצרו. הוא הטעים כי ביצע את ניסיון החטיפה " כדי לזעזע את הציבור ולעורר מודעות לפשיעה המשתוללת ברחובות פרדס-חנה/כרכור" וכי בשום אופן, לא הייתה לו כוונה לפגוע בנערה שניסה לחטוף.
עדכן: מוריס-דוד בר-יוסף


 

מצלמות האבטחה של המועצה היו חלק משמעותי בלכידת החשוד בניסיון חטיפת הנערה ביישוב.
ראש המועצה, הגר פרי יגור: "תושבי המושבה יכולים לנשום לרווחה! הודות לפריסת מצלמות האבטחה שלנו ופעילות נחושה של כוחות המשטרה ובסיוע עובדי המועצה נלכד החשוד במעשה. נמשיך בעיבוי ופריסת מצלמות לחיזוק ההרתעה, המוגנות ותחושת הביטחון ביישוב"

כשבוע לאחר האירוע ניתן לעדכן כי בזכות פרויקט רישות מצלמות האבטחה שהם חלק ממדיניות ראש המועצה- הגר פרי יגור לחיזוק תחושת הביטחון האישי ביישוב נלכד החשוד בניסיון החטיפה ע"י המשטרה.
המצלמות לכדו בעדשתן את רכבו של החשוד בציר נסיעתו. עובדי המועצה האמונים על הנושא פעלו שעות רבות יחד עם גורמי המשטרה ולבסוף וסיפקו בסיס ומידע אקוטי שהביא כאמור לעצירת החשוד במעשה.

מ"מ ראש המועצה, יואב קעטבי שממלא את מקומה של ראש המועצה בזמן שהותה בחו"ל וכן ראש המועצה- הגר פרי יגור עודכנו בפרטים.

היחידה המרכזית של מחוז חוף במשטרה עצרה הלילה תושב פרדס חנה בחשד למעורבות באירוע ניסיון חטיפת קטינה ביישוב. בהמשך היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בחיפה.
המשטרה פתחה בחקירה בתאריך 03.07.2022 בשעות הערב, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר חשד לארוע חטיפה בפרדס חנה, כאשר עפ"י הדיווח, חשוד אלמוני ניסה להכניס לתא המטען ברכבו קטינה תושבת המקום בת 16 בכוח עת שעסקה בפעילות ספורטיבית במקום אולם לא הצליח לעשות כן ונמלט מהמקום ברכבו. בתום הערכת מצב שערך מפקד

מחוז חוף במשטרה, ניצב יורם סופר, במהלך סוף השבוע האחרון הפקיד את החקירה בידי חוקרי היחידה המרכזית (ימ"ר) מחוז חוף. בתום חקירה מאומצת עצרו בלשי הימ"ר חשוד במעורבות במעשה, תושב פרדס חנה בן 30 והביאו לחקירה במשרדי הימ"ר. החקירה נמשכת.

בתוך כך, המועצה מציינת השבוע כי בחודשי הקיץ נמשיך בתגבורים ברחבי היישוב למען שמירת הביטחון האישי של הנוער והתושבים כולם. כזכור, המועצה המקומית פרדס חנה כרכור החלה לרשת אתרים אסטרטגיים במרחבי המועצה במצלמות אבטחה. עד כה הותקנו- 20 אתרים שונים ברחבי המושבה ובהם מופעלות כ- 100 מצלמות אבטחה וזאת בעלות של מעלה ממיליון ₪.

מצלמות אבטחה בפרדס חנה
מצלמות אבטחה בפרדס חנה

בימים אלו שוקדת המועצה על המשך הרחבת הפרויקט וביצוע התקנת מצלמות נוספות במושבה (פרטים נוספים בהמשך). התקנת המצלמות ביישוב היא חלק ממערך כולל ומשלים לחיזוק תחושת הביטחון האישי ושיפור השירות לתושב עליו הצהירה זה מכבר ראש המועצה, הגר פרי יגור לצד זאת הוקמה בשנתיים האחרונות יחידת השיטור העירוני שנותנת מענה מהיר למגוון אירועים ברחבי היישוב ובכך לחיזוק הביטחון האישי של התושבים.

מצלמות אבטחה
מצלמות אבטחה בפרדס חנה

שיתוף ב-

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב vk
שיתוף ב reddit
שיתוף ב tumblr
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם ...

זכרון יעקב: אלון ירון ואיתמר חייט – זוכי תחרות 'הנואם הצעיר' מטעם 'רוטרי'

מועדון 'רוטרי' זכרון-יעקב, המשיך במסורת ארוכת השנים וקיים את תחרות 'הנואם הצעיר', בסיומו זכו שני תלמידים, אשר ישתתפו בתחרות מטעם 'רוטרי' במסגרת האשכולות, ובהן חדרה, קיסריה, יקנעם, פרדס-חנה ונתניה.

קרא עוד >