היום!!! מרוץ ’פרדס רצה- כרכור’ הראשון יוצא לדרך

לראשונה יתקיים בפרדס חנה כרכור, מרוץ-לילה בהשתתפות מאות תושבים מהיישוב והסביבה ואם לא יהיו הפתעות של ההסלמה הביטחונית, צפויה לתושבים חוויה מרנינה תחת השם היצירתי ’פרדס רצה – כרכור’…
ראש המועצה המקומית הגר פרי-יגור כבר יצאה בקריאה לתושבי היישוב והאזור לבוא ולהצטרף לחוויה המיוחדת.

בתקווה שעד אז תהא רגיעה משמעותית בהסלמה הביטחונית בארץ ולא יהיו הפתעות של הרגע האחרון, צפויה פרדס חנה כרכור לחוויה יוצאת דופן כאשר ביום חמישי ט"ז סיון ה-27 במאי, יוזנק לראשונה מרוץ-הלילה הראשון בתולדותיה, ’פרדס רצה כרכור’.

מאחורי הרעיון לקיים את המרוץ המיוחד עומד ’מועדון רוטרי’ המקומי בפרדס-חנה כרכור, כפי שמספר על כך הנשיא המכהן אורי פרץ: "ארגון ’רוטרי’ כידוע פועל למען הקהילה ותורם לה בנושאים שונים וכאשר חשבנו על פעילות שלא הייתה כאן בעבר, עלה הרעיון לקיום המרוץ, מה עוד שלצערנו התחבר הדבר עם אסון שפקד את היישוב, כאשר בעלה של אחת החברות נפטר באופן פתאומי מדום-לב ואז  כבר הבנו שמדובר גם בשילוב של הנצחתו במסגרת האירוע הזה".
אורי פרץ מטעים כי המרוץ המתוכנן, אחרי שנדחה פעם אחת בגלל נגיף הקורונה, אכן יתקיים כמתוכנן גם נוכח ההסלמה הביטחונית במועד שנקבע לו, מהווה שילוב של כוחות וגורמים רבים ובהם כמובן המועצה-המקומית וכל מי שכבר נרתם להצלחתו. "החלטנו לקיים את המרוץ דווקא ביום חמישי בערב משום שהדבר יאפשר השתתפות גדולה יותר מעבר לשעות העבודה ושילוב של עסקים ואומנים, שיהפכו את המרוץ לחוויה מהנה וזאת גם הזדמנות נאותה להודות מראש למשטרת-ישראל על חלקה בקיום האירוע הראשון מסוגו במושבה שלנו".
על-פי התכנית יוזנק המרוץ בשעות הערב המוקדמות, שעד כה נרשמו אליו למעלה מ-1,000 רצים ורצות.
המרוץ יתקיים בשלושה מיקצים שונים המתאימים לדרישות והאפשרויות של כל המשתתפים שיבחרו להגיע אליו.
כך למשל הזינוק למרחק של 2 ק"מ יהיה מקצה-עממי ובמקביל יתקיימו עוד שני מיקצים על מסלול מהיר למרחק של 5 ק"מ ולמרחק של 10 ק"מ. מיקצים אלה יהיו תחרותיים עבור רצים שהתאמנו והכינו את עצמם לקראתו.
תוואי מסלול המרוץ תואם את אופי המושבה ועובר בשבילים הסובבים את היישוב בשילוב ריצה לאורך כבישים ושבילי-עפר, מתוך כוונה לאפשר למשתתפים להתחבר לאירוע ולחוש חלק מחוויה, שגם תחשוף לרצים עוד מפניה היפות של המושבה.
על מנת להכין את הרצים לקראת מרוץ-הלילה הראשון של פרדס חנה כרכור, התפרסמה באתר ’שוונג תכנית אימונים ייעודית למרוץ על ידי המאמן שליו ברוש, אשר הוגדרה מלכתחילה להשיג שתי מטרות:
מטרה אחת למי שרץ עד כה 5 ק"מ בלבד ורוצה לשפר את יכולותיו ולרוץ כעת למרחק של 10 ק"מ.
מטרה שנייה המוצגת בתכנית האימונים, היא שיפור התוצאה בריצה למרחק של 10 ק"מ לרצים מנוסים שכבר גומאים מרחק זה באופן קבוע.
מרוץ-הלילה שקיבל את השם הקריאטיבי "פרדס רצה – כרכור" יתקיים על מסלול שיעבור ברחבי המושבה, כאשר לאורך המסלול ינגנו להקות מקומיות ותהיינה גם עמדות דיג’יי שיתמכו ויעודדו את הרצים ויעניקו להם אנרגיות חיוביות על המסלול. מדובר בחגיגה ובמסיבה-ספורטיבית ומרוץ-הלילה, הפותח למעשה את אירועי-לילה המתוכננים להתקיים במושבה.
היוזמה מאחורי מרוץ-הלילה  היא כאמור של ’מועדון רוטרי’ פרדס חנה כרכור, יחד עם המועצה המקומית והמתנ"ס ובהפקת חברת ’שוונג אירועי ספורט’, חלוצת הפקות אירועי-הספורט בישראל שגם מפיקה מדי שנה את ה"ישראמן" תחרות ’איש-הברזל’ של ישראל.
נתרו עוד מספר מצומצם של מקומות ריצה למהירים שבין הקוראים שלנו, פרטים והרשמה באתר המועצה המקומית פרדס חנה כרכור.
מי שמבקש להכין עצמו למרוץ הזה מוזמן להסתייע בתכנית האימונים של ’שוונג’
היום!!! מרוץ ’פרדס רצה- כרכור’ הראשון יוצא לדרך
כל הזכויות שמורות

שיתוף ב-

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב vk
שיתוף ב reddit
שיתוף ב tumblr
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם ...

מסורת המצוינות בחוף הכרמל נמשכת

בטקס שכבר מזמן הפך למסורת, והתקיים השבוע (ב') בהיכל התרבות "מוזה", חילקו ראש המועצה אסיף איזק, סגניו רפי אבני ואושר וקנין ומנכ"לית מיר"ב עירית עבו פלדמן, את מלגות המועצה לספורטאיות וספורטאים שהצטיינו בשנה החולפת

קרא עוד >

ספורט

ההיסטוריה שרשמה נבחרת מרוקו בכדורגל, כאשר גברה ב'פנדלים' על ספרד האנמית, גרמה להיסטריה בקרב מאות מיליונים בקרב העולם הערבי והאפריקני

קרא עוד >