פאשניסטה מקומית – ליאת כהן סימון

ליאת כהן סימון, בת 44, נשואה ליוסי ואמא לארבעה: יובל בת 16.5, עמית בן 15, גבע בן 12 ורתם בן 8.
ליאת מטפלת באכילה רגשית, מלווה נשים בדרך למערכת יחסים טובה עם האוכל ומאמינה גדולה בגישת הבודי פוזיטיב מסבירה את משנתה ״כמטפלת באכילה רגשית אני שמה דגש על קבלה עצמית ועל ראיית היופי שבכל מידה, משום שבעיני לקבל ולאהוב את מי שאני רואה במראה זו מטרה חשובה יותר מירידה במשקל. בכלל, קבלת המציאות והכרה בקיים, בכל תחומי החיים ובכל הפאזל שהוא אנחנו, הם מנוע משמעותי לשינוי הרגלי אכילה עקבי ויציב.

מתי גילית את הצד שבך שאוהב אופנה, עיצוב, ואמנות?
נראה לי שהשינוי המשמעותי התחיל לפני 8 שנים, כשילדתי את רתם. אז גיליתי את אהבתי לשמלות וינטג' והתחלתי לשחק עם זה. הגזרה של השמלות גם מחמיאה למבנה הגוף שלי, וגם הרגשתי שהיא מבטאת אותי, את הצבעוניות ואת המקוריות שבי.

מהם הטיפים שלך לפאשניסטה מתחילה?
וואו. אני חושבת שגם כאן, הכל מתנקז בסופו של דבר ל"תהיי את". תלבשי מה שעושה לך נעים, גם אם הוא לא לפי "חוקי הסטיילינג". תשתמשי בבגד כדי לבטא את מי שאת, ואת המסר שבא לך להעביר. ככה אני התחלתי- מהחלטה שבא לי לבטא את עצמי באופן יותר ברור. משם זה זרם, כי אפשרתי לזה לקרות.

ליאת כהן סימון, צילום עצמי
ליאת כהן סימון, צילום עצמי

משפט הכוח שלך/האג׳נדה שמלווה אותך בחיים ומדוע?
"אם אתה לא יכול לעוף – רוץ, אם אתה לא יכול לרוץ – לך, אם אתה לא יכול ללכת – זחל. לא משנה מה תעשה העיקר שתמשיך לנוע קדימה"- מרטין לותר קינג. המסר הזה מלווה אותי כי הוא מזכיר לי שאם אני רוצה להתקדם, כל תנועה עדיפה על קיפאון במקום. אגב, זה נכון גם לגבי נשים ששואפות לשינוי תזונתי ונוטות להתעלם מהישגים קטנים ולכאורה לא משמעותיים. הכל נחשב, וכל דבר הוא חלק מהדרך. לא תמיד אפשר לרוץ, וזה בסדר גם לזחול לפעמים. זה לא כישלון. זה פשוט מה שזה.

תובנה או מסר שתירצי להעביר לקוראי וקוראות המדור
השאיפה שלי היא שכל אישה תראה את היופי שבה, ותפסיק להתנות את האהבה העצמית שלה במספר הקילוגרמים שהיא הורידה. המסר שלי לנשים הוא: את רוצה לשנות הרגלי אכילה? תתמקדי בתחושה ולא בתפריט. תיפרדי מתודעת "אסור לי" ותעברי לתודעת "מותר לי". כדי להיפרד מדיאטות, צריך… להפסיק לעשות דיאטות. החיים קצרים מדי בשביל לחשוב אלף פעם אם לאכול את השוקולד.

ליאת כהן סימון, צילום: מיכל דרעי-וימן

שיתוף ב-

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב vk
שיתוף ב reddit
שיתוף ב tumblr
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם ...

מעיין גלקו

פאשניסטה מקומית שמחה וגאה לארח השבוע את מעיין גלקו מורה לאמנות ומחנכת בבית הספר ״החורש״ בזכרון יעקב, בת 36, מתגוררת

קרא עוד >

שרון מנחמי

שרון מנחמי מדריכת התעמלות לגיל השלישי ולגיל הרך. בת 47 מזכרון יעקב, נשואה לרועי, מהנדס תוכנה ואלקטרוניקה, ואמא לשניים, איתי

קרא עוד >

שרון בריל

שמי שרון בריל, בת 52, גרושה ואמא למאי בת ה-20, אני גרה בזכרון יעקב. אני מלווה א.נשים לחיות באורח חיים

קרא עוד >

תמי עמיחי

תמי עמיחי בת 48 מזכרון יעקב, אמא לעומרי בן 20 ודורון בת 17 נשואה לאילני.
במקצועה מעצבת אופנה ובהווה עובדת בצהרון מהמם במושב הבונים.

קרא עוד >