הונחה אבן הפינה להקמת תחנת מד"א בעתלית

מקימים תחנת מד"א בעתלית, לזכר שולמית כרפיס ז"ל. צילום: דוברות המועצה

טקס הנחת אבן הפינה לתחנת מגן דוד אדום שתוקם בעתלית נערך השבוע (ב'). התחנה, ע"ש ולזכר שולמית כרפיס ז"ל, תהווה את מרכז הרפואה הדחופה של עתלית ושל צפון המועצה, וצפויה להתחיל לפעול כבר בתוך כשנה

בטקס המכובד השתתפו התורם דוד כרפיס ומשפחתו, תושבי עתלית ונבחרי הציבור מהיישוב, נציגות ונציגי מד"א ואנשי המועצה האזורית חוף הכרמל.

דוד כרפיס, שתרם את הסכום הנדרש להקמת התחנה ע"ש אשתו ז"ל שולמית כרפיס, אמר באירוע: "אני מאוד שמח היום, כי אני בטוח שאם הייתי שואל את שולה מה היא הייתה רוצה שאני אעשה בשביל הקהילה בשמה – היא הייתה הולכת בדיוק על זה. שולה כל חייה הייתה למען אחרים, עשתה ופעלה למען הקהילה. תחנת מד"א ביישוב, שתציל חיים רבים כל כך, מסמלת אותה ואת האישיות שלה בצורה הכי טובה שאפשר."

ראש המועצה אסיף איזק: "זהו יום מרגש מאוד, שבו אנחנו מציינים שיתוף פעולה שמציל חיים – פשוטו כמשמעו. החיבור בין משפ' כרפיס התורמים, מד"א והמועצה, יביא לשינוי משמעותי בתחום הרפואה הדחופה בחוף הכרמל. השינוי הזה הוא צעד נוסף בדרך להגשמת החזון שלנו – פריסה מלאה של נקודות מד"א לאורך כל המועצה. התחלנו עם הנקודה במיר"ב שנחנכה לפני כ 5 שנים, נמשיך כעת עם התחנה החדשה שתקום כאן בעתלית, ובהמשך מתוכננת לקום תחנה נוספת גם בקיסריה.  תודה גדולה למשפ' כרפיס על התרומה הנדיבה, וכמובן לשותפינו במד"א."
מנכ"ל מד"א, אלי בין: "אני מודה לתורמים הנכבדים, משפחת כרפיס, אשר הודות לתרומתם מגן דוד אדום ישפר את המענה הרפואי ויקצר את זמני התגובה לטובת תושבי עתלית והסביבה. אני מודה למועצה האזורית חוף הכרמל והעומד בראשה על הנכונות לצעוד בשיתוף פעולה מלא למען התושבים ובריאותם. נמשיך לעשות הכל על מנת להמשיך ולקצר את זמני המענה ולהעניק את הטיפול הרפואי המהיר והמקצועי ביותר."