מגבירים את הביטחון למושבות

ברחבי המועצה המקומית בנימינה גבעת עדה יתקינו בחודשים הקרובים מעל ל 40 מצלמות בטחון במושבות שיתווספו ל- 16 המצלמות הקיימות כיום.

השבוע נערכה ועדת אכיפה בהשתתפות מפקד תחנת זכרון יעקב, סנ"צ ערן מזוז והפיקוד הבכיר בתחנה שדנה בהידוק שיתופי הפעולה בין תחנת המשטרה המקומית למועצה.

ראש המועצה, איתי ויסברג: "אחד היעדים שהצבנו לעצמנו כמועצה הוא להגביר את תחושת הביטחון של התושבים. המצלמות הללו שיוצבו במקומות אסטרטגים יפקחו על הכניסות והיציאות למושבות ואנו מעריכים כי המצלמות והידוק שיתוף פעולה עם המשטרה יסיעו במיגור הפשיעה, אני מודה לחברי המועצה שתמכו בקידום הפרויקט ממשאבי הרשות גם ללא קבלת סיוע חיצוני מלא מהמשרד לביטחון פנים".

בחודשים הקרובים ירושתו הכניסות והיציאות למושבות כולל היציאות בדרכים החקלאיות בעשרות מצלמות. יוצבו מצלמות חכמות בעלות ראיית יום ולילה ושמירה של הצילומים.
מדובר בפרויקט רחב היקף בעלות של למעלה מ 300 אלף שקל שמטרתו ליצור התראה, לעלות את תחושת הביטחון ולסייע במיגור הפשיעה והפריצות.
כאמור, השבוע נערכה פגישת עבודה של המועצה עם הפיקוד הבכיר של תחנת משטרת זכרון יעקב במטרה להדק את שיתופי הפעולה.

מפקד התחנה, סנ"צ מזוז עדכן את ראש המועצה וצוותו על הפעילות המשטרתית המתבצעת ברחבי המושבות כחלק ממיגור הפשיעה ועבירות הרכוש וטיפול בהסדרת התנועה ובמפגעי הטרקטורונים בשטחים החקלאים.
שלומי שגב, מנהל הרשות לביטחון קהילתי במועצה מקומית בנימינה גבעת עדה: "אנו מודים למפקד התחנה וצוותו על שיתוף הפעולה למען בטחון תושבי המושבות. המצלמות שיפרסו יאפשרו בקרה מלאה על רשת המצלמות שתיפרש, כאשר יש לנו את היכולת לאחזר צילומים לאחר שאנחנו מקבלים דיווח על אירוע ובמקביל לאתר בזמן אמת פשיעה. אנו פועלים בשיתוף פעולה עם וכחלק מהטיפול בפשיעה אנו נעביר ונשתף את המשטרה במידע שיתקבל במצלמות".

משתתפי ועדת האכיפה
משתתפי ועדת האכיפה צילומים: דוברות המועצה

שיתוף ב-

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב vk
שיתוף ב reddit
שיתוף ב tumblr
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם ...

זכרון יעקב: אלון ירון ואיתמר חייט – זוכי תחרות 'הנואם הצעיר' מטעם 'רוטרי'

מועדון 'רוטרי' זכרון-יעקב, המשיך במסורת ארוכת השנים וקיים את תחרות 'הנואם הצעיר', בסיומו זכו שני תלמידים, אשר ישתתפו בתחרות מטעם 'רוטרי' במסגרת האשכולות, ובהן חדרה, קיסריה, יקנעם, פרדס-חנה ונתניה.

קרא עוד >