מצעד אקלים בזכרון יעקב – העתיד בידיים שלנו!

ביום חמישי האחרון יצאו כ-400 תלמידים מכל שכבת ח' בזכרון יעקב למצעד אקלים מקומי.

התלמידים צעדו על הצירים הראשיים של המושבה, תוך שהם מניפים שלטים וקוראים קריאות שונות כגון: ישראל דורשת אנרגיה מתחדשת". אם לעולם אין עתיד למה להיות תלמיד" וכו'.

בסיום הצעדה התכנסו כולם בגן טיול לשמוע מדבריו של מר זיו דשא ראש המועצה, טליה מבור מנהלת מחלקת איכות סביבה וקיימות ומדבריה של מעיין שועה נציגת נוער במחאת האקלים. כולם ציינו את חשיבות השינוי ההתנהגותי שהנוער יכול להוביל בתחומי צמצום צריכה, שמירה על נחלת הכלל והתייחסות לפסולת כמשאב שניתן לטפל בו.

לסיום נהנו הילדים מזמר הראפ נעם צוריאלי, ששר שירי מחאה אקלימיים ומהרכב מוסיקלי מתיכון המושבה שסיכם בשיר We are the world, we are the children, we are the ones to make a brighter day for you and me".

ראש המועצה מר זיו דשא: "משבר האקלים כבר כאן, העתיד שלנו ושל כדור הארץ תלויים בנו. אני מאמין שהשינוי הגדול יגיע מדור העתיד, מהנוער.
התמודדות עם משבר האקלים, היא לא רק אנרגיה חלופית, רכבים חשמלים ודיונים .אנחנו יכולים לגרום לשינוי משמעותי בעזרת פעולות: להפחית צריכה בכל התחומים, להפריד אשפה לסוגיה, להקטין צריכת חשמל/אנרגיה, להימנע מזיהום מים. זה בידיים שלנו".

שיתוף ב-

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב vk
שיתוף ב reddit
שיתוף ב tumblr
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם ...

זכרון יעקב: אלון ירון ואיתמר חייט – זוכי תחרות 'הנואם הצעיר' מטעם 'רוטרי'

מועדון 'רוטרי' זכרון-יעקב, המשיך במסורת ארוכת השנים וקיים את תחרות 'הנואם הצעיר', בסיומו זכו שני תלמידים, אשר ישתתפו בתחרות מטעם 'רוטרי' במסגרת האשכולות, ובהן חדרה, קיסריה, יקנעם, פרדס-חנה ונתניה.

קרא עוד >