נוה לבב ונעם זיו – הזוכים בתחרות 'הנואם הצעיר'

נוה לבב מכיתה-ה' בבית-הספר ניל"י ונעם זיו, תלמיד כיתה-ז' בישיבה-התיכונית, זכו השבוע במקומות הראשונים בתחרות 'הנואם הצעיר' מטעם מועדון 'רוטרי' זיכרון-יעקב.
בתחרות שהתקיימה זו השנה ה-13 באולם 'בית ניר', נטלו חלק 8 תלמידים מבתי-הספר השונים במושבה.

הם נאמו בנושאים שונים בהם בחרו ועליהם התאמנו במטרה לעמוד באמות-המידה של התחרות ובמסגרת 4 הדקות שהוקצו לכל נואם.

נשיא מועדון 'רוטרי' זיכרון-יעקב, אלכס אברמוב, ברך את המתמודדים הנרגשים לאחר שסקר חלק מפעילות המועדון במושבה ובתוך כך גם את איסוף התרומות למען נפגעי המלחמה באוקראינה.
ראש המועצה-המקומית זיו דשא, עמד בדברי ברכתו על החשיבות שיש למלה הכתובה ולהתעמקות בנושאים " במיוחד בעולם של מסרים קצרים" ובהנחייתה של יעל הרשקוביץ, תפס חבר-השופטים את מקומו על הבמה ובהם: שלמה בורלא (יו"ר), ד"ר מרים פאניון, לימור ביטון, ד"ר רבקה צוק ואמוץ שורק.

התחרות התנהלה בשתי קבוצות-גיל, כאשר בקבוצה הראשונה היו 3 תלמידים מכיתות ה'-ו' ו-5 תלמידים-נואמים מכיתות ז'-ט', שנשאו כאמור את דבריהם בתוך 4 דקות מתוחות.

חבורת 'הנואמים הצעירים' כללה את: נוגה זיתוני (בית-ספר 'החורש' שנאמה על 'חוק משפט וענישה'), שילה בן-הרוש (בית-ספר 'יעבץ' שנאם על 'הומור'), נוה לבב (בית-ספר ניל"י שנאם על 'הומור כגורם מגשר'), תמרה לוין (בית-ספר 'החורש' שנאמה אף היא על 'הומור'), לוטם דילמוני (בית-ספר 'קשת' שנאמה על 'אורח-חיים בריא'), נעם זיו (מהישיבה-התיכונית שנאם על 'אפשרויות בחירה רבות הפוגעות בעושרנו'), מאור אבירם (בית-ספר 'חיטה' שנאם על 'מימוש עצמי') ונועה-יונה בן-דרור (בית-ספר ניל"י שנאמה אף היא על 'ריבוי אפשרויות בחירה').

בתום השמעת שמונה הנאומים, יצא חבר-השופטים לקבוע את דרוג הנואמים וקביעת המנצחים, שיתמודדו בשלב הבא של התחרות במסגרת 'אשכול' אזורי.

למרות התחרות הצמודה בין התלמידים, קיבלה הכרעת השופטים את הסכמת הקהל וכך זכו כאמור נוה לבב ונעם זיו בתחרות 'הנואם הצעיר' לשנת 2022 מטעם מועדון 'רוטרי' במושבה.

כבר נמצא מי שחזה כי בבוא היום יישא מי מ'הנואמים הצעירים' של זיכרון-יעקב את נאומיו מעל בימת-הכנסת ואולי אפילו באו"ם…

קבלת תעודות "הנואם הצעיר" מטעם מועדון רוטרי צילום: דוברות המועצה

שיתוף ב-

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב vk
שיתוף ב reddit
שיתוף ב tumblr
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם ...

זכרון יעקב: אלון ירון ואיתמר חייט – זוכי תחרות 'הנואם הצעיר' מטעם 'רוטרי'

מועדון 'רוטרי' זכרון-יעקב, המשיך במסורת ארוכת השנים וקיים את תחרות 'הנואם הצעיר', בסיומו זכו שני תלמידים, אשר ישתתפו בתחרות מטעם 'רוטרי' במסגרת האשכולות, ובהן חדרה, קיסריה, יקנעם, פרדס-חנה ונתניה.

קרא עוד >