הושקה תכנית חדשה למנהיגות נשית בחוף הכרמל

"מנהיגות בחוף" היא תכנית משותפת ליחידה לשוויון מגדרי ולאגף יישובים, שמטרתה קידום שוויון מגדרי במוקדי השפעה וקבלת החלטות,
ביישובים ובמועצה

התכנית נהגתה לאור להמלצות הועדה האסטרטגית לשוויון מגדרי שהתקיימה במועצה לפני כשנה, וכעת עוסקים אגפי המועצה השונים ביישומה התכנית בשטח.
בתכנית לוקחות חלק נשים ממגוון יישובי המועצה – עתלית, קיסריה, החותרים, עין איילה, עין חוד, בית אורן, מעגן מיכאל, נחשולים, עין כרמל ועוד.

התוכנית מתמקדת ב-4 צירים מרכזיים: התפתחות אישית, היכרות עם המרחב (מבנה ארגוני של המועצה, יישובי המועצה, שלטון דו רובדי), שוויון מגדרי – מדוע חשוב לקדם שוויון מגדרי במוקדי השפעה, ומה זה אומר להחזיק בתפיסה שמקדמת שוויון?, יזמות – במהלך התכנית תקדם כל משתתפת יוזמה חברתית/קהילתית, ביישוב שלה או ברמה האזורית.

התכנית כוללת 12 מפגשים, ומשובצות בה מרצות מהמובילות בתחום הנשים מעוררות ההשראה ופורצות הדרך, ביניהן: ד״ר גלית שאול, ראשת מועצת עמק חפר; שירי גרין אלגביש, מנכ"לית רשת אופן וואלי; ליאת שקד, מנכ"לית סופרסונס; איילת רזין בית אור, מנכ"לית הרשות לקידום מעמד האשה; נתלי נגר, מומחית לסטוריטלינג ועמידה מול קהל (״וירטואוזו״), ועוד.

השבוע (ב') נערך מפגש הפתיחה של התכנית, בנוכחותם ראש המועצה, אסיף איזק – שאף שיתף באתגרים האישיים שלו בתפקידו כראש מועצה, מנכ"ל מרכז השלטון המקומי איציק אשכנזי ומנהלת היחידה לשוויון מגדרי במרכז השלטון האזורי, הילית בן צבי.

ירדן קינן, יועצת ראש המועצה לשוויון מגדרי שיתפה: ״על התכנית הזאת חלמנו כבר הרבה מאד זמן. התלבטנו מאד אם לציין שמדובר בתכנית שהיא עם הפנים לבחירות המקומיות הקרובות, חששנו שזה עשוי להרתיע את הקהל.בסופו של דבר החלטנו שחשוב לשים את הדברים על השולחן, במיוחד לאור הירידה הדרסטית בייצוג נשי במוקדי ההשפעה הממשלתיים.לשמחתנו, בקורס משתתפות מעל 20 נשים – רובן ככולן רוצות להשפיע באופן זה או אחר, על סביבתן הקרובה או הרחבה. לחלקן יש תכנית ברורה, וחלקן רק מתחילות להיכנס לעולם הזה. וזה מה שמדהים – שאין טייפקאסט אחד להיותך ״מנהיגה״.
בהזדמנות זו אני רוצה להודות לשותפה לדרך – ורד יהלום מנהלת אגף יישובים, ששותפה לחזון ולהגשמתו בכל רמה אפשרית. תודה לראש המועצה אסיף איזק, שהתמיכה שלו בתכנית ובאג’נדה בכלל לא מובנות מאליהן בכלל."

מנהיגות בחוף צילום דוברות המועצה

שיתוף ב-

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב vk
שיתוף ב reddit
שיתוף ב tumblr
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם ...

זכרון יעקב: אלון ירון ואיתמר חייט – זוכי תחרות 'הנואם הצעיר' מטעם 'רוטרי'

מועדון 'רוטרי' זכרון-יעקב, המשיך במסורת ארוכת השנים וקיים את תחרות 'הנואם הצעיר', בסיומו זכו שני תלמידים, אשר ישתתפו בתחרות מטעם 'רוטרי' במסגרת האשכולות, ובהן חדרה, קיסריה, יקנעם, פרדס-חנה ונתניה.

קרא עוד >