חוף הכרמל חוגגת את 'חג המעלות'

בחוף הכרמל פתחו השבוע (ג') את שנת הפעילות של תנועת הנוער 'בני המושבים' באופן רשמי, עם ציון חג המעלות האזורי.
מאות חניכות וחניכים התכנסו בקיבוץ החותרים, שם התקיים הטקס השנה.
במהלך האירוע התקיים הפנינג לכל שכבות הגיל הפעילוֹת בתנועה, שחולק לשני מתחמים שונים: שכבות ד'-ו' נהנו ממתחם שהציע תחנות פעילות שהועברו על-ידי הגרעינרים והמד"צים, במקביל למתחם שיועד לשכבות ז'-יב' ובו הוצבה ה "חופשית" (מתחם כיף נייד) של המועצה.
לאחר ההפנינג הצבעוני והמשמח, התקיים הטקס המסורתי שנפתח בברכתו של ראש המועצה, אסיף איזק, שאמר: אני שמח להיות איתכם כאן היום, ולראות את ההיענות היפה לאירוע המרגש הזה. גאווה גדולה לראות את ההובלה של המנהיגות הצעירה של חוף הכרמל, אז תודה גדולה למד"צים שלנו, לתנועת בני המושבים וכמובן לצוות מחלקת הנוער, על הליווי הצמוד והמקצועי לכלל תנועות הנוער במרחב, ולבני המושבים בפרט. אני מאחל לכולכם שנת פעילות בטוחה, פוריה ובעיקר מהנה."

מנהל מחלקת הילדים והנוער, ליאור ממן, אמר "יש משהו מיוחד בחג הזה – המפגש בין אדם לאדם, השיתוף, כוחו של היחיד כוחה של קבוצה. אנחנו כבר כמה שבועות מתארגנים לערב זה, אני צופה מהצד ומתמלא גאווה והתרגשות נוכח מה שאני רואה: חברות ללא תנאי, מגויסות, מחוייבות, עזרה הדדית, אהבה.
צוות המחלקה ואני מאחלים הצלחה גדולה לצוות בני המושבים, לרכזות ולרכזי הנוער של יישובי המועצה המשתייכים לתנועה."

בהמשך, נשאו דברים רכזת אזור חוף הכרמל בתנועה, ניצן בן זקן, ורכז ההדרכה וההגשמה יונתן גולדשטיין, שביקשו לומר תודה לכל העוסקים במלאכה: "תודה ראשונה וגדולה לחניכות והחניכים שלנו, שאין כמותם.
תודה לגרעינרים שלנו, לצוותי ההדרכה ביישובים, לרכזות ורכזי הנוער, למחלקת הנוער שמלווה אותנו, לוועדות הנוער והחינוך ביישובים וכמובן למועצה האזורית שנותנת לנו את כל התמיכה שרק אפשר לבקש."

חג המעלות האזורי צילום: דוברות המועצה

שיתוף ב-

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב vk
שיתוף ב reddit
שיתוף ב tumblr
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם ...

זכרון יעקב: אלון ירון ואיתמר חייט – זוכי תחרות 'הנואם הצעיר' מטעם 'רוטרי'

מועדון 'רוטרי' זכרון-יעקב, המשיך במסורת ארוכת השנים וקיים את תחרות 'הנואם הצעיר', בסיומו זכו שני תלמידים, אשר ישתתפו בתחרות מטעם 'רוטרי' במסגרת האשכולות, ובהן חדרה, קיסריה, יקנעם, פרדס-חנה ונתניה.

קרא עוד >