משפרים את השרות במועצה מקומית בנימינה גבעת עדה

שרות חדש במחלקת הגבייה במועצה המקומית בנימינה גבעת עדה.

מקצועי שמעניק שירות שישה ימים בשבוע ומאפשר קבלת שירות ללא צורך בהמתנה לפקידי המועצה.

גזבר המועצה, אבישי יצחקי: "הוספת המוקד המקצועי הוא חלק מרה – ארגון שאנו עורכים בחודשים האחרונים במטרה לשפר את השרות. לצד שיפור המענה הוספנו אפשרויות דיגיטליות שיחסכו מהתושבים את הצורך בהגעה פיזית לבניני המועצה.
המוקד הטלפוני פועל כאמור שישה ימים בשבוע, א'-ה' בין השעות 08:00-20:00 וביום ו' עד השעה 13:00 ובכך למעשה מכפיל את שעות קבלת המענה. כבר כיום המוקד יודע לספק לתושבים מידע, שירותי גביה שונים ושירותים נוספים על פי הצורך. במידה ונדרש טיפול נוסף על ידי נציגי המועצה, המוקד מעביר פנייה מסודרת.

גזבר המועצה, אבישי יצחקי, הסביר: "חיפשנו דרך לשפר את השירות שניתן לתושבים. מבדיקה שערכנו מצאנו שבשל כוח האדם המצומצם אנשים נאלצים להמתין זמן לא מבוטל גם כשמדובר בשירות פשוט יחסית. המוקד המקצועי מאפשר לקבל שירותים רבים מבלי להגיע לפקידי המועצה ובכך לאפשר עבודה יעילה יותר עם כוח האדם הקיים. המוקד פועל בחודש וחצי האחרונים וכבר כיום אנו מדווחים על למעלה מ-60 אחוז מהפניות שמטופלות על ידי המוקד וחוסכות זמן המתנה לתושבים. היעד שלנו הוא שבעוד כשנה 80 אחוז מהפניות יטופלו באמצעות המוקד.

במקביל לשירות זה הגדילו במועצה את האפשרויות להגשת טפסים דיגיטלים לשירותים השונים. הטפסים נמצאים באתר המועצה ומאפשרים ביצוע פעולות רבות ללא צורך בנציג.

נדגיש כי במועצה מקומית בנימינה גבעת עדה שוקדים כל העת על שיפור השירות לתושב כך גם במחלקת המים שכיום נשלחות הודעות לתושבים באמצעות מערכת הוואטס אפ בעת צריכה חריגה או קושי בקריאת המונה. שירות זה מאפשר טיפול מיידי של התושב להסדרת חשבון המים שלו ללא צורך בהמתנה לדואר הרשום שיגיע לפתח ביתו.

ראש המועצה, איתי ויסברג: "השינויים הטכנולוגיים הנעשים כיום באגף גזברות הם עוד צעד במילוי יעד "שירות איכותי לתושב" עליו התחייבה המועצה. תקופת ההרצה מוכיחה שיפור ניכר ברמת השירות והיא מהווה מודל אימוץ טכנולוגי לשאר אגפי המועצה".

שיתוף ב-

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב vk
שיתוף ב reddit
שיתוף ב tumblr
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם ...

זכרון יעקב: אלון ירון ואיתמר חייט – זוכי תחרות 'הנואם הצעיר' מטעם 'רוטרי'

מועדון 'רוטרי' זכרון-יעקב, המשיך במסורת ארוכת השנים וקיים את תחרות 'הנואם הצעיר', בסיומו זכו שני תלמידים, אשר ישתתפו בתחרות מטעם 'רוטרי' במסגרת האשכולות, ובהן חדרה, קיסריה, יקנעם, פרדס-חנה ונתניה.

קרא עוד >