נדב ברמן זכה במקום הראשון בתחרות הנואם הצעיר במושבות

השבוע התקיימה תחרות הנואם הצעיר השנתית בבנימינה גבעת עדה בהובלת רוטרי, מחלקת החינוך ובתי הספר. הנאום והנואם הזוכה הוא של נדב ברמן מבית הספר בראשית שריגש את כל הנוכחים בנאומו על קבלת האחר. ראש המועצה, איתי ויסברג: "אני מודה לכל המתמודדים על ההכנות והנאומים שהציגו. אני מברך את נדב על זכייתו ובעיקר את האומץ שהפגין בבחירת נושא מורכב של קבלת האחר. הנושא הוא אחד מערכי הליבה של תכנית "חינוך בדרך שלנו" של המועצה. קבלת האחר איננה בהכרח רק עבורו אלא, ובעיקר, עבור החברה כולה שנתרמת בזויות ראיה וחשיבה של האחר, זויות שחשובות לה כחברה בריאה".

השבוע, עם תום התחרויות הבית ספריות במושבות, נערכה התחרות הכלל רשותית שבה לקחו חלק הנציגים הזוכים מכל בית ספר. התלמידים נשאו נאומים שריתקו ודיברו אל לב הקהל. לצד נדב ברמן שזכה, נאמו: הללי ליפניק מבית ספר אשכולות על איך הומור עוזר לגשר בין ויכוחים, מעלה שטול מבית ספר הנדיב על קבלת השונה, רז דרך מבית ספר גבע על דעות קדומות, רומי קלמנוביץ מבית ספר אמירים על איך הומור עוזר לחיי האדם.

נדב ברמן, מתוך תחרות הנואם הצעיר, צילום: דוברות המועצה בנימינה-גבעת עדה

הנואמים הצעירים לוו לקראת תחרות זו על ידי אלי אליוביץ מעמותת רוטרי שסייע להם לחדד את יכולות הרטוריקה שלהם.
נדב ברמן ייצג את המושבות בתחרות האזורית שתערך ב-10/3 בפרדס חנה.

מטרתו העיקרית של המיזם הותיק “רוטרי הנואם הצעיר” הינה קירוב הנוער אל ערכי תרבות הדיבור הן של הנואם עצמו והן של ציבור המאזינים" אמרה מנהלת מחלקת חק"ר, גלית אלרד והוסיפה: "הדרך הראויה ביותר לשכנע, להשפיע, לדון במחלוקת היא באמצעות שיח ושום דרך אחרת אינה לגיטימית. כל שנה אנו נרגשים מחדש ממעמד הגמר היישובי המהווה את שיא התהליך. אנו גאים להוביל תהליך ערכי, מקצועי ומשמעותי. מבקשת להודות למנהלי בתי הספר על ההשקעה בתהליך, לרוטרי ישראל על הובלה רבת שנים של המיזם, לחברי הוועדה, לשופטים, למנהל בית ספר אשכולות וכל הצוות על הובלת הטקס היום. נאחל הצלחה רבה לנדב ברמן בתחרות האזורית עם נאומו המדויק והמרגש בנושא " קבלת האחר".

נשיאת רוטרי, אסנת שפיר: "אנו גאים להוביל פעילות ערכית זאת. זכינו לראות ילדים אמיצים, מוכשרים ונחושים כאשר את המתחרים מלווה בנאמנות ומסירות אלי אליוביץ שנוסך במתחרים בטחון ואסרטיביות.
זו ההזדמנות להודות למחלקת החינוך על שאפשרה לנו להכנס לבתי הספר, למנהלים, לצוות המורות המלוות את התלמידים בהכנות לתחרות, להורי התלמידים, לאנשי הציבור מהקהילה שהתנדבו לשפוט ולבסוף, לחברי לרוטרי בנימינה."

תחרות הנואם הצעיר, צילום: דוברות המועצה בנימינה-גבעת עדה

שיתוף ב-

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב vk
שיתוף ב reddit
שיתוף ב tumblr
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם ...

זכרון יעקב: אלון ירון ואיתמר חייט – זוכי תחרות 'הנואם הצעיר' מטעם 'רוטרי'

מועדון 'רוטרי' זכרון-יעקב, המשיך במסורת ארוכת השנים וקיים את תחרות 'הנואם הצעיר', בסיומו זכו שני תלמידים, אשר ישתתפו בתחרות מטעם 'רוטרי' במסגרת האשכולות, ובהן חדרה, קיסריה, יקנעם, פרדס-חנה ונתניה.

קרא עוד >