מהפך! לראשונה שופץ ושודרג ביה"ס מרחבים מוותיקי בתי הספר ביישוב

ביה"ס מרחבים מהוותיקים ביישוב זכה למתיחת פנים וחידוש חזות ביה"ס כחלק ממדיניות ראש המועצה, הגר פרי יגור לצמצום פערי התשתיות הלימודיות במוסדות החינוך במושבה. בביה"ס הושקעו מאות אלפי שקלים זאת מלבד להשקעה של 5.5 מיליון ₪ בשיפוצי הקיץ שנערכו במוסדות החינוך ביישוב. הנהלת ביה"ס והנהגת ההורים שיבחו והודו על התוצר והקצאת המשאבים המשמעותית לרווחת התלמידים והצוות החינוכי.

מהפך בביה"ס מרחבים מוותיקי בתי הספר במושבה פרדס חנה כרכור. במהלך החודשים האחרונים שקדו באגף ההנדסה והחינוך על מהפך בחזות ביה"ס שגולת הכותרת היא הסדרת מבואת ביה"ס. מלבד זאת בוצעו הסדרות בטיחותיות, חיפויי קירות, צביעה, שדרוג חזות המבנים ועוד.

בבית הספר "מרחבים" כ- 300 תלמידים וכ- 30 אנשי צוות חינוכי. בית הספר חרט על דגלו יחס אישי וחם לכל ילד, מענה לפרט ופיתוח מיומנויות לימודיות, חברתיות ורגשיות. בית הספר מהווה סביבה תומכת ומאפשרת ובה מרחבי טבע ואווירה ביתית. מרחבים של התפתחות אישית להעלאת המודעות העצמית, לטיפוח מסוגלות, סקרנות, העצמה אישית ותחושת שייכות וגאווה. בית הספר רואה חשיבות רבה בשיתופי פעולה בין כל באי בית הספר והקהילה

צילום באדיבות דוברות המועצה

ראש המועצה, הגר פרי יגור ציינה כי: חזון הופך למציאות! לאחר שנים שבו הוזנח ביה"ס הוא קיבל עתה את מתיחת הפנים שכל כך הגיעה לו. וגם מפה נמשיך ונשפר. מתוך שאני רואה את החינוך היישובי כמצפן. מעבר שאישרנו תכנית אב חינוכית יישובית בראייה רחבה ומערכתית הצופה פני עתיד, ומעבר לאמירה שלי בכל פורום אפשרי כי חינוך זה לא רק פדגוגיה – זה במידה רבה מאוד גם חצר בית הספר או הגן, זה תאי השירותים, זה הצבע על הקירות, זה המרחב הציבורי שאני כל הזמן מדגישה – שהוא הוא יוצר מציאות, הוא מערכת היחסים, האמון והקשר הבלתי מסויג בין התלמיד למערכת, הוא התנאי הבסיסי לכבוד הדדי ולערכים שמעבר להישגים והציונים אנו רוצים להחדיר בילדינו, הוא תנאי הסף לכבוד שאנו רוחשים לאנשי החינוך והמנהלה שלנו, לפני שאנו מצפים מהם ללמד את ילדינו ולדאוג להם, והוא שמעורר את הרצון והחשק של התלמידים כמו גם המורות והמורים לבוא לבית הספר, להשקיע ולהתאמץ. קיבלתי החלטה אסטרטגית ופורצת דרך, ביחד עם הנהלת המועצה, להקצות משאבים (רבים) מקרנות הרשות לפיתוח פיזי של תשתיות מוסדות החינוך שלנו. ניהול מוקפד, סדרי עדיפויות, נחישות והתמדה והרבה… הרבה סבלנות – זה שם המשחק.

ביה"ס מרחבים בעיניי כסמל לפרויקטים הרבים שאנו מובילים בימים אלה במערכת החינוך, שעוברת לא פחות ממהפך. יש עוד הרבה עבודה ואנו נמשיך באמונה לחלום, לתכנן ולבצע. קשובים לצרכים ושותפים בדרך. בהזדמנות זו אבקש גם להודות לכל מי שלקחו חלק בפרויקט – להנהלת המועצה, לצוות אגפי ההנדסה והחינוך ברשות, להנהלת ביה"ס, להנהגת ההורים המוסדית ולהנהגת ההורים היישובית.קהילת בית ספר מרחבים – תתחדשו.

מנהלת ביה"ס רונית כתב ממן ציינה כי: "שנת הלימודים תשפ"ג נפתחת בהתרגשות ואני שמחה לברך את כל קהילת מרחבים בשנת לימודים מהנה ופוריה. בית הספר מרחבים עבר הקיץ שיפוץ וצביעה אשר שידרגו משמעותית את מראה וחזות בית הספר והפיכתו למקום מטופח שנעים לכולם לשהות בו.
תודה מיוחדת שלוחה לראש המועצה המקומית הגב' הגר פרי יגור, צוות מחלקת ההנדסה, תומר רצון פרויקטור שיפוצי הקיץ, למנהלת אגף החינוך הגב' אוריה ירדני, להנהגת ההורים הפעילה ולכל מי שתרם לטובת בית הספר מרחבים.

צילום באדיבות דוברות המועצה

הנהגת ההורים בביה"ס מרחבים ציינו: "תודה אישית לראש המועצה, הגר פרי יגור שהבנת את המצוקה והפנת לבית ספר "מרחבים" משאבים משמעותיים של כוח אדם, ספקים ותקציבים ראויים. ברור שהדרך לבית ספר שנהיה גאים בו עוד ארוכה אבל גם ברור שאנחנו יחד בתהליך הזה ועל כך תודתנו.
כידוע, בימים אלה נכנסה מנהלת חדשה לבית הספר, נפגשנו, הכרנו ושמחנו על הרוח החדשה והטובה והרצון לעבודה משותפת. העברנו לרונית את כל הליקויים שנותרו לעבודה שלה מול המועצה ואנחנו, כרגיל איתה ועם המועצה בתהליך המשותף.
נשמח שתצא לדרך פגישה עוד לפני החגים לסיכום השיפוצים שנעשו עד כה וציון הנושאים הפתוחים עם לוחות זמנים שנוכל גם להעביר לידיעת ההורים. ושוב, תודה רבה, כיף לעבוד יחד בשיתוף פעולה."

 

צילום באדיבות דוברות המועצה

שיתוף ב-

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב vk
שיתוף ב reddit
שיתוף ב tumblr
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם ...