פרדס חנה – כרכור: ועד העובדים הנבחר במועצה

ועד העובדים במועצה המקומית פרדס חנה כרכור נבחר ברוב מוחץ בפעם השנייה ברציפות ויכהן במשך ה-4 שנים הקרובות

ביום שלישי, 7.2 נערכו בחירות לוועד עובדי המועצה המקומית פרדס חנה כרכור. אחוז ההצבעה עמד על כ- 70% וכ- 450 עובדים הצביעו מתוך כ- 730 בעלי זכות הצבעה. ראש המועצה הגר פרי יגור בירכה את חברי הוועד והודתה להם על פעילותם לאורך השנים למען עובדי המועצה.

חברי הועד שנבחרו:

יהודה וקנין- יו"ר הועד (תשתיות ובטיחות),
גלית כהן (תפעול),
חיים פרץ (שפ"ע),
בטי ארביב (חינוך)
יהודה עמר (שפ"ע).

עובדי המועצה המקומית, כאמור בחרו בוועד בפעם השנייה בין השאר בשל הישגיו הבולטים בשנים האחרונות, שכללו בין השאר: תשלום עבור ביגוד סייעות הגנים, שמירה על זכויות העובדים בזמן משבר הקורונה, שמירה על זכויותיהם של העובדים, טיפול פרטני בבעיות עובדים מול הנהלת המועצה, מניעת פיטורים של עובדים, קידום משא ומתן עם חברות הביטוח והגמל להורדת אחוז דמי ניהול העובדים, הלוואות לעובדים, אירועי קהילה וקידום עובדים, הכשרות מקצועיות וגמולי השתלמות, הקמת ועד לגמלאי המועצה ועוד.

בתוך כך ציין וועד העובדים כי הוא מודה לחברות ועדת הבחירות, לעו"ד הדר מסיקה סבג וצוות הסתדרות המרחב וכמובן לעובדי המועצה המקומית פרדס חנה כרכור על הבעת האמון. נמשיך לשרת נאמנה אתכם העובדים ונשמור על זכיותיכם, מוקירים ומעריכים אתכם סיכם וועד העובדים.

כל אחד מאיתנו הוא כוח, וביחד זאת עוצמה! צילום: דוברות המועצה

שיתוף ב-

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב vk
שיתוף ב reddit
שיתוף ב tumblr
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם ...

זכרון יעקב: אלון ירון ואיתמר חייט – זוכי תחרות 'הנואם הצעיר' מטעם 'רוטרי'

מועדון 'רוטרי' זכרון-יעקב, המשיך במסורת ארוכת השנים וקיים את תחרות 'הנואם הצעיר', בסיומו זכו שני תלמידים, אשר ישתתפו בתחרות מטעם 'רוטרי' במסגרת האשכולות, ובהן חדרה, קיסריה, יקנעם, פרדס-חנה ונתניה.

קרא עוד >