נלחמים כנגד ההחלטה לסגירת סניף הדואר בבנימינה

לאחרונה נודע למועצה כי בכוונת דואר ישראל לסגור סניף הדואר בבנימינה ולצמצם את השירותים הניתנים לתושבים באופן משמעותי. בעקבות כך שיגר ראש המועצה המקומית בנימינה גבעת עדה, איתי ויסברג מכתב למנכ"ל דואר ישראל, דוד לרון בו דורש את התערבותו למניעת סגירת הסניף. "מדובר בסגירת שירות חיוני המשרת כ- 20,000 איש בבנימינה וביישובים הסמוכים." כתב ויסברג.

סניף הדואר הוותיק בבנימינה מספק שירות חיוני לתושבי בנימינה והאזור כולו.
עד כה פעל הסניף ממבנה שהופקע לאחרונה על ידי המועצה למטרות ציבור אולם למרות שניתן זמן הערכות ראוי, הדואר לא נערך להמשך אספקת השירות ממבנה אחר בבנימינה או מאותו מבנה תוך הסדר מתאים מול המועצה.

"למרות שההפקעה ידועה לדואר זמן רב מאוד,ולא נפלה כ"רעם ביום בהיר", המועצה העניקה לו פרק זמן ניכר על מנת להיערך ולהמשיך לספק את שירותיו במבנה אחר בבנימינה." נכתב.
בנוסף הדגיש ויסברג כי המועצה המקומית בנימינה גבעת עדה איפשרה לדואר ישראל להשאיר את הפעילות במקומה הנוכחי כנגד תשלום דמי שימוש ריאליים בנכס ציבורי.

ויסברג כאמור דרש את התערבות לרון וכתב: "אי אספקת שירותי דואר עבור רבים באזור זה היא פגיעה קשה ובלתי מידתית ואני מבקש כי הנהלת דואר ישראל תתערב בעניין ותמנע סגירת שירות זה".

טרם התקבלה התיחסות דואר ישראל.

דואר גבעת עדה
אילוסטרציה

שיתוף ב-

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב vk
שיתוף ב reddit
שיתוף ב tumblr
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם ...

זכרון יעקב: אלון ירון ואיתמר חייט – זוכי תחרות 'הנואם הצעיר' מטעם 'רוטרי'

מועדון 'רוטרי' זכרון-יעקב, המשיך במסורת ארוכת השנים וקיים את תחרות 'הנואם הצעיר', בסיומו זכו שני תלמידים, אשר ישתתפו בתחרות מטעם 'רוטרי' במסגרת האשכולות, ובהן חדרה, קיסריה, יקנעם, פרדס-חנה ונתניה.

קרא עוד >