פ"ח-כרכור: נערכים להליך משפטי לעצירת הקמת תחנת כוח בא.ת. קיסריה

ראש המועצה המקומית פרדס חנה כרכור הנחתה את היועץ המשפטי להגשת עתירה משפטית כנגד הקמת תחנת הכוח באזור התעשייה הדרומי שבקיסריה זאת בהמשך להחלטת הועדה החוזית.

בימים אלו התקבלה החלטה של הועדה המחוזית לתכנון ובניה לאשר את הקמת תחנת הכח של היזם "מצרי שלם" באזור התעשייה הדרומי בקיסריה זאת חרף התנגדותה הנחרצת של המועצה ושל איגוד ערים לסביבה שרון כרמל להקמת התחנה.
עם היוודע אישור הועדה המקומית הנחתה ראש המועצה את היועץ המשפטי של המועצה להגשת עתירה משפטית בנושא במטרה לבטל את החלטת הועדה.

במועצה המקומית מציינים כי הקמת מתקן בהיקף של 4.9 מגהוואט כאשר היקף הייצור כתחנת כח מוגדר מעל 5 מגהוואט הינה זלזול בתושבים וזריעת חול בעיניים. בכוונת המועצה לפעול בכל האמצעים לביטול החלטה זו ציינו גורמים במועצה.

כזכור, גם איגוד ערים שרון כרמל התנגד נחרצות להקמת התחנה ובמסמך שהועבר זה מכבר לוועדה המחוזית ציין כי הוא מתנגד לכל הקמת מתקן לייצור חשמל מגז טבעי שאינו מחליף מתקן קיים המועצה המקומית פרדס חנה כרכור הצטרפה כאמור לחיזוק מסמך עמדת האיגוד.

צילום: דוברות המועצה

שיתוף ב-

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב vk
שיתוף ב reddit
שיתוף ב tumblr
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם ...

זכרון יעקב: אלון ירון ואיתמר חייט – זוכי תחרות 'הנואם הצעיר' מטעם 'רוטרי'

מועדון 'רוטרי' זכרון-יעקב, המשיך במסורת ארוכת השנים וקיים את תחרות 'הנואם הצעיר', בסיומו זכו שני תלמידים, אשר ישתתפו בתחרות מטעם 'רוטרי' במסגרת האשכולות, ובהן חדרה, קיסריה, יקנעם, פרדס-חנה ונתניה.

קרא עוד >