מחאת-הדיור מתוצרת פרדס חנה-כרכור

יכול להיות שבעוד מספר שנים יזכרו בארץ כי 'מחאת הדיור' של קיץ 2022 , החלה דווקא בפרדס חנה-כרכור והשלכותיה יהיו אולי כמו 'מחאת האוהלים' של שדרות רוטשילד בזמנו.

הדבר תלוי כמובן ביכולת ובעוצמה של מארגני 'מחאת הדיור' במושבה, להשיג את מטרתם הראשונה ולהרחיב את פעילותם לכל רחבי הארץ, בעיקר באמצעות הפצת המחאה באמצעות הרשתות-החברתיות.
בפרדס חנה-כרכור החלה כבר התארגנות של קבוצת 'לוחמי הדיור', שיצאה לדרך בהקמת אוהלים בוואדי שבמרכז המושבה, אליהם הצטרפו בהדרגה מוחים מקומיים נוספים.

"אנחנו נלחמים על הבית" הטעימו המארגנים והדגישו כי העלייה החדה במחירי שכירות הדירות, בניגוד להצהרותיו של שר-האוצר, והזינוק ביוקר-המחייה בכלל, הפכו את החיים בישראל לבלתי נסבלים, שלא לדבר על מחירים בלתי שפויים של דירות מגורים.
בפרדס חנה-כרכור מאמינים, כי 'לוחמי הדיור' יציפו את המדינה וכי המחאה המקומית תתפשט כאמור לכל הארץ ותביא בעקבותיה לשינוי המיוחל, והם קוראים לעוד ועוד אנשים להצטרף אליהם להקמת אוהלי-מחאה ושימוש נרחב ברשתות-החברתיות להשמעת קולם.

מחאת-הדיור בפ"ח-כרכור
מחאת-הדיור בפ"ח-כרכור. צילום: מערכת גפן

שיתוף ב-

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב vk
שיתוף ב reddit
שיתוף ב tumblr
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם ...

זכרון יעקב: אלון ירון ואיתמר חייט – זוכי תחרות 'הנואם הצעיר' מטעם 'רוטרי'

מועדון 'רוטרי' זכרון-יעקב, המשיך במסורת ארוכת השנים וקיים את תחרות 'הנואם הצעיר', בסיומו זכו שני תלמידים, אשר ישתתפו בתחרות מטעם 'רוטרי' במסגרת האשכולות, ובהן חדרה, קיסריה, יקנעם, פרדס-חנה ונתניה.

קרא עוד >