רגע לפני פורים מועצה מקומית פרדס חנה כרכור פרדס יוצאת בקמפיין רשת מסיבי לצד שילוטי חוצות כנגד השימוש בנפצים.

לצד הסברה במוסדות החינוך למיגור תופעת השימוש בנפצים תוך התחשבות בהלומי הקרב שעבורם "משחק הנפצים" מחזיר עבר מודחק או טראומה משדה הקרב אותה היו רוצים לשכוח.
לצד זאת, מדיי שנה, סמוך לחג הפורים ילדים ובני נוער נפצעים משימוש בנפצים וחומרי נפץ מאולתרים. על פי נתוני "בטרם", בתקופת חג הפורים, נפצעים בני נוער פי שניים יותר משימוש בנפצים ובצעצועים מסוכנים אחרים בהשוואה לשאר ימות השנה.
גם השנה, כמו בשנה קודמת יצאה המועצה בקמפיין "לא מנפצים את שמחת הפורים- מתחשבים בהלומי הקרב", ציבור התושבים במושבה ובמרחב כולו מזומן לקחת חלק ולשתף את הקמפיין ברשת.
בתוך כך, בימים הקרובים וכחלק מהערכות המועצה לאירועי פורים תתקיים ישיבה של מחלקת הפיקוח ובשיתוף השיטור העירוני במטרה להיערך ולצמצם את השימוש בנפצים.
בהזדמנות זו, אנו קוראים להורים להיות ערניים! לבצע הסברה גם בבית ולאסור על הילדים שימוש בנפצים, רק כך נעבור את פורים בשלום וברגישות קהילתית. 

תושבים שנתקלים במפגע נפצים מתבקשים לשתף פעולה ולעדכן את מוקד 106 על מנת שפיקוח המועצה יוכל להגיע לשטח, לבצע הסברה ולהחרים את הנפצים.

פורים ללא נפצים!
פורים ללא נפצים!

שיתוף ב-

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב vk
שיתוף ב reddit
שיתוף ב tumblr
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם ...

זכרון יעקב: אלון ירון ואיתמר חייט – זוכי תחרות 'הנואם הצעיר' מטעם 'רוטרי'

מועדון 'רוטרי' זכרון-יעקב, המשיך במסורת ארוכת השנים וקיים את תחרות 'הנואם הצעיר', בסיומו זכו שני תלמידים, אשר ישתתפו בתחרות מטעם 'רוטרי' במסגרת האשכולות, ובהן חדרה, קיסריה, יקנעם, פרדס-חנה ונתניה.

קרא עוד >