כבוד! משרד הפנים הכריז על המועצה המקומית פרדס חנה כרכור כרשות יציבה

המועצה המקומית פרדס חנה כרכור הוכרזה השבוע ע"י משרד הפנים כרשות יציבה.

בתוך כך ציינה ראש המועצה, הגר פרי יגור כי : "מדובר בתואר חשוב ומכובד המעיד על חוסנה הכלכלי של המועצה וההכרה בהתנהלות הכספית המקצועית והאחראית של הנהלת המועצה".

פרדס חנה כרכור היא אחת מתוך 42 רשויות מקומית בלבד עליהם הכריז משרד הפנים כרשות איתנה, זאת מתוך כ- 254 רשויות במדינת ישראל (בנוסף ל- 36 רשויות איתנות).

כל זאת ועוד ציינה ראש המועצה כי ההכרה בפרדס חנה כרכור כרשות יציבה מעידה כי המועצה עומדת בשורה ארוכה של פרמטרים כספיים נוקשים, כגון תקציב מאוזן שוטף, עמידה בפרמטרים של ניהול תקין וניהול כספי תקין (תמיכות, מסירת עבודות ומכרזים, הנחות בארנונה, רישוי עסקים, שכר והעסקת עובדים ועוד), שיעור גביית ארנונה מעל 90%, עומס מלוות נמוך, ללא ממצאי ליקויים בדוחות הביקורת המפורטים של משרד הפנים ועוד. ישר כוח להנהלת המועצה ותודות לגזברית המועצה, רו"ח אורלי ירדן, וצוות אגף הגזברות על ניהול תקציב באחריות ובמקצועיות.

רו"ח אורלי ירדן, גזברית המועצה: "מדיניות ראש המועצה, הגר פרי יגור והנהלת המועצה ואגף הגזברות להמשיך ולהתנהל בצורה מקצועית ומאוזנת. הכרה בראשות, כרשות יציבה מציבה אותנו בראש הרשויות המקומית השומרות על איזון תקציבי לצד ההנחיות המחמירות של משרד הפנים וניהול כספי תקין".

ראש המועצה פרדס חנה כרכור, הגר פרי יגור, צילוםL דוברות המועצה

שיתוף ב-

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב vk
שיתוף ב reddit
שיתוף ב tumblr
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם ...

זכרון יעקב: אלון ירון ואיתמר חייט – זוכי תחרות 'הנואם הצעיר' מטעם 'רוטרי'

מועדון 'רוטרי' זכרון-יעקב, המשיך במסורת ארוכת השנים וקיים את תחרות 'הנואם הצעיר', בסיומו זכו שני תלמידים, אשר ישתתפו בתחרות מטעם 'רוטרי' במסגרת האשכולות, ובהן חדרה, קיסריה, יקנעם, פרדס-חנה ונתניה.

קרא עוד >