אליפות העולם בשייט מתקיימת בחוף הכרמל

מועדון השייט בשדות ים מארח את אליפות העולם בשייט דגם 470 מעורב, שנפתחה השבוע (א').

בתחרות משתתפים מיטב השייטות והשייטים, מ-25 מדינות ברחבי העולם.

טקס הפתיחה נערך בהשתתפות נשיא המדינה הרצוג, יו"ר הוועד האולימפי יעל ארד, יו"ר איגוד השייט שי בובר וראש המועצה אסיף איזק.

"אנחנו מאוד שמחים וגאים לארח את אליפות העולם בשייט לזוגות מעורבים. התפקיד שלנו כמועצה הוא להמשיך ולתמוך בספורט הנפלא הזה. מאות ילדות וילדים מתחנכים כאן במים, וזה ייתן להם המון בעתיד", אמר ראש המועצה האזורית חוף הכרמל, אסיף איזק.

"האמת, שאני קצת מקנא בכם", אמר בנאומו כבוד נשיא המדינה, יצחק הרצוג. "אני מקנא כי במרכז החיים שלכם כאן נמצא אחד מענפי הספורט היפים ביותר, ספורט שהוא גם מרהיב ביופיו וגם מרומם את הנפש, ושאני מאוד מאוד אוהב עוד מנעוריי. ללא קשר לשאלה מי עתיד לנצח בתחרות, אני בטוח שכולכם בחרתם במסלול חיים שכל כולו זכייה. מדינת ישראל גאה ושמחה לארח את האליפות הזו, ואנו מקווים שחוץ מלהתחרות תמצאו גם זמן להנות מהיופי הנהדר של ארצנו".

יו"ר איגוד השייט, שי בובר, נשא בטקס הפתיחה דברים שריגשו את כלל הנוכחים באולם: "בראשית דבריי אני רוצה לציין שאתמול בברסט, צרפת, נרשמה התרגשות גדולה כאשר זכינו בשתי מדליות באליפות העולם בגלישת IQFOIL.
ברכות לדניאלה פלג סגנית אלופת העולם ומאיה מוריס על מדליית הארד.
נבחרת הנשים של המאמן שחר צוברי חזרה עם הישגים חסרי תקדים.
תודה גדולה למועדון השייט שדות ים על אירוח האליפות הזו. כבר 50 שנה שמועדון השייט הזה מייצג את ישראל באולימפיאדות השונות, ומביא להישגים מדהימים, הזכור שבהם – מדליית הזהב של גל פרידמן באולימפיאדה באתונה."

טקס הפתיחה: נשיא המדינה, יו"ר ארגון השייט וראש המועצה .צילום: דוברות המועצה

שיתוף ב-

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב vk
שיתוף ב reddit
שיתוף ב tumblr
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם ...

זכרון יעקב: אלון ירון ואיתמר חייט – זוכי תחרות 'הנואם הצעיר' מטעם 'רוטרי'

מועדון 'רוטרי' זכרון-יעקב, המשיך במסורת ארוכת השנים וקיים את תחרות 'הנואם הצעיר', בסיומו זכו שני תלמידים, אשר ישתתפו בתחרות מטעם 'רוטרי' במסגרת האשכולות, ובהן חדרה, קיסריה, יקנעם, פרדס-חנה ונתניה.

קרא עוד >