התעסוקל – מוצאים עבודה (בצורה) אחרת

בשבוע שעבר התקיים ב"פרדס"-מרכז הצעירים יריד תעסוקה זו השנה השנייה

היריד שנוצר בשיתוף פעולה של מרכז הצעירים עם מועצה מקומית פרדס חנה-כרכור, "הקונטיינר"-מרכז צעירים מנשה, "המקפצה לתעסוקה", שירות התעסוקה ו"מעברים כרמל מנשה" התקיים בפארק החדש שברחוב הכורש 7 והיה בדגש על מציאת עבודה (בצורה) אחרת. יותר מ-300 מחפשי עבודה הגיעו ליריד ונהנו ממגוון רחב של עבודות ומתנות שהציעו 44 עסקים. העבודות היו מגוונות מאוד וכל אחד מהבאים יכול היה למצוא משהו שמתאים לו החל מעבודות לחיילים משוחררים ומשרות סטודנט וכלה בהדרכה, עריכת דין, שיווק ועוד.
נועה משתתפת באירוע שיתפה: "כשראיתי את הפרסומים לא האמנתי שאוכל למצוא עבודה ביריד וגם לא חשבתי שיהיו בו עבודות שאוהב. כשהגעתי ליריד הופתעתי מהמגוון הענק ואפילו הגשתי מועמדות לכמה מקומות. במשך כל האירוע הסתובבו בנות שעזרו לנו וכיוונו אותנו. הכל היה מאוד יפה ומסודר ואולי בזכות היריד, אמצא עבודה שאהנה ממנה".
במהלך האירוע, במקביל לעשרות המעסיקים זכו המשתתפים לשמוע הרצאות קצרות ומעשירות של אריאל דוד לויון, שחילק טיפים איך יוצרים פרופיל לינקדאין מושלם. ניר כהן, הבעלים של בר "הכהן", ששיתף את סיפורו איך מגיעים לנהל חמישה עסקים מצליחים בגיל כה צעיר. שני שניידרמן משירות התעסוקה חשפה סודות מאחורי תהליך ההשמה ועינת אביב, יועצת בכירה במקפצה, נתנה טיפים לאיך לעבור בהצלחה ראיון עבודה. בנוסף כל אחד ממשתתפי האירוע קיבל עוגיית מזל וברי המזל נהנו מצילומי תדמית מקצועיים.
מיתר- מחפש עבודה ביריד שיתף: " היה מגוון יפה של מקומות עבודה וכולם באו ברצון גדול לגייס לעסק שלהם. האווירה הייתה טובה ונהניתי לחפש עבודה ויצאתי עם מספר כיוונים מעניינים".
כדי לעזור למשתתפים למצוא את העבודה שהכי מתאימה להם הוקם צוות החיבוריות. איילת צור-רכזת תחום השכלה ומלגות משתפת: "השנה היה חשוב לצוות הפרדס לייצר מרחב מעוצב ומקורי עם אפשרות מפגש נעים ואינטימי בין מעסיקים למחפשי עבודה. החיבוריות הן למעשה יועצות התעסוקה של הפרדס והמקפצה המלוות תושבים ביום יום במסגרות אלו. באירוע נתנו יעוצים ממוקדים וקצרים וסייענו לחבר מועמדים למעסיקים בהתאם למשרות שהם מחפשים".
מור הובר – מנהל מרכזי הצעירים בפרדס חנה כרכור: "התעסוקל, יריד התעסוקה של פרדס חנה התקיים בשנה השנייה והפך בזאת למסורת. אני רוצה להודות לכל המעסיקים שנתנו אמון במפעל המדהים הזה, לשותפים המדהימים שלנו במקפצה, בלשכת התעסוקה ובקונטיינר וכמובן לצוות המסור של הפרדס שעובד תמיד במסירות ומקצועיות יוצאי דופן. תחום התעסוקה לצעירים הוא תחום ליבה בפעילות מרכזי הצעירים לאורך השנה, יריד התעסוקה הוא נקודת שיא שמצטרפת לעשרות סדנאות ומאות מפגשי ייעוץ אישי שהפרדס בשיתוף המקפצה מציעים לתושבים".
תמי בר ששת, מנהלת אגף רווחה וקהילה: "בימים אלו אנשים רבים מוצאים את עצמם מתמודדים עם קשיים כלכליים ומחסור בהזדמנויות תעסוקתיות. מדובר על בעיות שלל כלל האוכלוסייה ולא רק של אוכלוסיית רווחה. לאורך השנים מרכז הצעירים מצטיין במענים יצירתיים לאוכלוסייה הכוללים ייעוצים, סדנאות וגולת הכותרת היא יריד התעסוקה. ישר כח ענק לכל צוות מרכזי הצעירים ויתר העוסקים במלאכה."
האירוע הצליח מעבר למצופה וגרף מחמאות רבות. חיבורים מוצלחים נוצרו ואנו מצפים לראות מה יקרה בשנה הבאה.
למידע על פעילויות שותפות ניתן לפנות לפרדס בטלפון 077-9779-580

צילום: דוברות המועצה

שיתוף ב-

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב vk
שיתוף ב reddit
שיתוף ב tumblr
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם ...

זכרון יעקב: אלון ירון ואיתמר חייט – זוכי תחרות 'הנואם הצעיר' מטעם 'רוטרי'

מועדון 'רוטרי' זכרון-יעקב, המשיך במסורת ארוכת השנים וקיים את תחרות 'הנואם הצעיר', בסיומו זכו שני תלמידים, אשר ישתתפו בתחרות מטעם 'רוטרי' במסגרת האשכולות, ובהן חדרה, קיסריה, יקנעם, פרדס-חנה ונתניה.

קרא עוד >