יזמות לבני נוער בפריפריה

שלום רב,
שמי ניר הרצמן וב- 13 השנים האחרונות במקביל לעבודתי אני מתנדב בעמותת יוניסטרים כמנטור עסקי לבני נוער. יוניסטרים מובילה תוכנית יזמות לבני נוער בפריפריה ובכך היא מאפשרת לבני הנוער שאינם חשופים לעולם ההייטק כניסה לעולמות חדשים. היא מלווה אותם מהתיכון, דרך השירות הצבאי, הלימודים ועד שילובם במעגל התעסוקה. היא מקנה להם כלים, ידע וניסיון ביזמות. היא מחוללת שינוי אמיתי בחיים של בני הנוער ומאפשרת להם ולמדינה עתיד טוב יותר ע"י צמצום הפערים הכלכליים והחברתיים.

התחלתי בליווי קבוצת נוער במעלות, בהמשך ליוויתי קבוצות בחדרה וכעת אני גאה ללוות קבוצה בכפר הנוער ימין אורד המאחד נוער מהארץ והעולם.
כמנטור אני מלווה כל קבוצה למשך 3 שנים במהלכן הנערים ממציאים מיזם, מקימים חברה וירטואלית, מפתחים מוצר ומייצרים אותו. המטרה ללמד אותם את התהליכים הנדרשים משלב סיעור המוחות עד לשיווק הסופי, לשם כך במהלך התוכנית הם משתתפים בהקטונים, מציגים את המוצר בפני קרנות הון סיכון, מסיירים במפעלים ונפגשים עם יזמים.

לאורך השנים היה לי הכבוד לקחת חלק בקידום הרעיונות היצירתיים והמדהימים שבני הנוער הביאו הן בתחום העיסקי והן בתחום החברתי, אני רואה כיצד התוכנית מקנה להם ניסיון מקצועי והזדמנויות לצמיחה והתפתחות ובכך מאפשרת להם לשנות את חייהם כדי שיתחילו את מסע החיים שלהם בקו זינוק שווה.
יוניסטרים יוצאת לראשונה בקמפיין גיוס המונים, והתגייסתי לנבחרת השגרירים והשגרירות כדי לסייע לה להגיע ליעד. לכולם יש פוטנציאל להצליח, אבל אנחנו צריכים לעודד אותם להגשים את הפוטנציאל הזה, לשם כך, אזדקק לעזרתך.
היעד שלי הוא 10,000 ₪.

איך אפשר להצטרף, לתרום ולעזור לי להגיע ליעד האישי שהצבתי לעצמי?
פשוט להיכנס ללינק הזה ולתרום: https://www.jgive.com/new/he/ils/donation-targets/90762/about

תודה רבה על העזרה!
ניר הרצמן בשם יוניסטרים ואלפי בני הנוער שצומחים בזכותה.