פסטיבל היין בזכרון יעקב – נראה כהתחלה של מסורת מדהימה!

בסוף השבוע האחרון (15-16.9.22) התקיים לראשונה פסטיבל היין של זכרון יעקב אשר תוכנן, בוצע ונוהל על ידי המועצה המקומית ושלוחותיה: עמותת זמארין ועמותת תיירות גדעונים.

צילום: דוברות המועצה

האירוע הכללי התפרס על פני יומיים ומספר מוקדים אך הזירה המרכזית ללא כל ספק הייתה בגן טיול ההיסטורי שאירח בערב יום חמישי 22 יקבים ישראלים, יצרני גבינות, שמן זית ותוצרת חקלאית וכ-1600 מבקרים מכל הארץ. המבקרים והטועמים נהנו גם מליווי מוזיקאלי מותאם: הופעות של ז'וקה פרפיניאן ומרסלו נמי (ג'אז ברזילאי) ולהקת עולמה (אינסטרומנטלי מרחבי העולם).
למחרת התקיימו סיורים בדרך היין, מפגשים ביקבים, ושלל פעילויות אינטימיות.

תגובות רבות ומפרגנות ברשתות החברתיות הצביעו על אווירה מיוחדת, רמה גבוהה של האירוע וארגון למופת.
זכרון יעקב נתפסת בעיני רבים כבירת היין והקולינריה הישראלית, כדי לחזק את הדעה חשוב היה למועצה המקומית להפיק אירוע חגיגי ומיוחד שמדגיש את תפקידה ההיסטורי של זכרון שחוגגת השנה 140 להקמתה בהיווסדות תעשיית היין הישראלי, לשמור על רוחה של המושבה הוותיקה ולהוות מקום מפגש יין וקולינריה בוטיק.
יואל וירבה, מנהל מחלקת התרבות בעמותת זמארין: "נראה שהצלחנו במשימה וזאת באמת ההתחלה של מסורת חדשה ומופלאה. מכאן רק להשתפר ולעלות".

צילום: דוברות המועצה

זיו דשא ראש המועצה: "פסטיבל היין חוויה זכרונית – זכרון יעקב מושבה של תרבות, מורשת, פנאי, יין וקולינריה. ערב נפלא של יין איכותי, אווירה נהדרת, קהל שנהנה מחוויה מעולה . מבקש להודות לסגני ומ"מ מאיר ואנונו, ליואל וירבה ואלון שנירר ולמתנ"ס זמארין. תודה לרחל רנגיני ולעמותת הגדעונים, לקב"ט המועצה מר אלי עטיה, למנהל אגף התפעול מר אילן סלע ולכל עובדי התפעול, למנהל מחלקת פיקוח אורן פרץ ולכל הפקחים של המועצה, לגולן בר אור, דוד מורגן וחבר המועצה בועז יגר, תודה לכולם על העשייה לטובת הצלחת הפסטיבל.
את הצלחת הפסטיבל, בנוסף לחוויה הנהדרת, ניתן לציין בכך שנגמרו כל כוסות רידל שהזמנו לאירוע!".

צילום: דוברות המועצה

שיתוף ב-

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב vk
שיתוף ב reddit
שיתוף ב tumblr
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם ...

זכרון יעקב: אלון ירון ואיתמר חייט – זוכי תחרות 'הנואם הצעיר' מטעם 'רוטרי'

מועדון 'רוטרי' זכרון-יעקב, המשיך במסורת ארוכת השנים וקיים את תחרות 'הנואם הצעיר', בסיומו זכו שני תלמידים, אשר ישתתפו בתחרות מטעם 'רוטרי' במסגרת האשכולות, ובהן חדרה, קיסריה, יקנעם, פרדס-חנה ונתניה.

קרא עוד >