טורניר מתמשך ביישוב – קטרגל שכונות זכרון יעקב

ביום רביעי ה-23/11/22 נערך מחזור הסיום של טורניר קטרגל שכונות זכרון יעקב במגרש גיבור ע"ש גולן חזן בנווה שרת.
אחרי שנים רבות בהן לא נערך טורניר מתמשך ביישוב, המועצה יחד עם עמותת זמארין החליטו להרים את הכפפה וחברו עם ארגון "מדינת הכדורגל" שיארגן את הטורניר.
בטורניר השתתפו 5 קבוצות של שחקנים חובבים מהמועצה בגילאים 20 עד 50 שהתמודדו ביניהם בחמשת השבועות האחרונים בטורניר בשיטת ליגה.
למחזור הסיום הגיעה קבוצת "רימקס נווה שרת" במקום הראשון כאשר היא חייבת ניצחון על קבוצות מ.ס. זכרון על מנת להבטיח את תואר האליפות. המשחק היה קצבי ומרובה שערים ונערך לעיני עשרות צופים.
המשחק הסתיים בתוצאה 9-4 לרימקס נווה שרת ובסיום ההתמודדות הם זכו להניף את הגביע שהוענק על ידי ראש המועצה לקפטן הקבוצה, כפיר רביבו, שזכה גם בתאר מלך השערים של הטורניר.

ראש המועצה: "מי שגדל בזכרון זוכר את ליגת השכונות של המועדונים של הצעירים.
רצינו להחיות את העסק והמפגשים היו ברוח חיובית. השתדלתי השנה לבוא לראות כל המשחקים, כיף שטורניר כזה קיים במועצה. הטורניר צפוי להמשיך בשנה הבאה עם 8 קבוצות."

גמר טורניר קטרגל שכונות. צילום: דרור גלבוע, מדינת הכדורגל

שיתוף ב-

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב vk
שיתוף ב reddit
שיתוף ב tumblr
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם ...

מסורת המצוינות בחוף הכרמל נמשכת

בטקס שכבר מזמן הפך למסורת, והתקיים השבוע (ב') בהיכל התרבות "מוזה", חילקו ראש המועצה אסיף איזק, סגניו רפי אבני ואושר וקנין ומנכ"לית מיר"ב עירית עבו פלדמן, את מלגות המועצה לספורטאיות וספורטאים שהצטיינו בשנה החולפת

קרא עוד >

ספורט

ההיסטוריה שרשמה נבחרת מרוקו בכדורגל, כאשר גברה ב'פנדלים' על ספרד האנמית, גרמה להיסטריה בקרב מאות מיליונים בקרב העולם הערבי והאפריקני

קרא עוד >