קאנטרי נינג'ה כובש את המכביה


המכביה-לוגוהמכביה, אירוע הספורט היהודי הגדול ביותר בעולם, מתרחשת אחת לארבע שנים בישראל. במוקד המכביה, המכונה גם 'האולימפיאדה היהודית', עומדים ערכי תנועת מכבי העולמית – מרכזיותה של מדינת ישראל בהווית העם היהודי.

למכביה מספר מטרות מרכזיות: לחבר ספורטאים יהודים צעירים מכל רחבי העולם בישראל, תוך כדי הקפדה על הרמות הספורטיביות הגבוהות ביותר וחיזוק הקשר של המשתתפים למדינת ישראל והעם היהודי.

במכביה מתקיימות תחרויות בארבעה קטגוריות שונות: פתוחה, צעירים, מאסטרס ופרא-אולימפיים. קטגוריית הצעירים פתוחה לגילאי 15-18, קטגוריית המאסטרס מיועדת לאנשים מגיל מבוגר יותר המעוניינים להשתתף בתחרויות, והקטגוריה הפתוחה מיועדת לספורטאים הבכירים והמובילים ביותר בכל ענף ספורט – ההשתתפות מותנית בהשגת הקריטריונים המקובלים בענף בו הם מתחרים. ספורטאי המעוניין להתחרות במכביה, חייב להיות חלק מאחת המשלחות כשכל משלחת מייצגת מדינה מסוימת – צרפת, הונגריה, אוסטרליה וכו'.

במהלך השנים השתתפו במכביה ספורטאים רבים שזכו במדליות זהב באולימפיאדות ובאליפויות העולם.
בנוסף להיותם אירועי ספורט מהדרגה הראשונה, תחרויות הספורט מקדשות גם את הערכים של משחק הוגן, כבוד הדדי, ניצחון הגוף והרוח ורדיפה אחר מצוינות. אירועי הספורט והאירועים החברתיים שמתקיימים במהלך המכביה מחברים יחד קרוב לעשרת אלפים ספורטאים יהודים מכל רחבי העולם כל ארבע שנים.

השנה לקחו חלק במכביה מתאמני נינג'ה תושבי זכרון שמתאמנים במתחם קאנטרי נינג'ה שנמצא בקאנטרי זכרון, בהובלת דור לוי המדריך המקצועי והאהוב של הנבחרת.

המדריך דור לוי והזוכה תום קרישנר
המדריך דור לוי והזוכה תום קרישנר. צילומים: ארגון הנינג'ה, רמון פלור ובאדיבות המשפחות

דור דורש מהמתאמנים שלו הכי גבוה וגורם להם להוציא את המקסימום שהם יכולים, מדרבן ותומך גם מחוץ לשעות האימונים ונותן להם את ההרגשה הכי טובה ואת הביטחון לגשת לתחרויות.
מתאמני הנינג'ה שהתחרו במכביה, והגיעו להישגים מעוררי השראה מתאמנים כשנה במתחם החדש של הקאנטרי באופן אינטנסיבי של שלוש פעמים בשבוע. הם לומדים מהמדריכים המקצועיים ביותר ומלווים אותם כוכבי הנינג'ה סול ואמור.

מקום הרביעי במכביה ליהיא יצחק
מקום הרביעי במכביה ליהיא יצחק

לפני כשנה לאחר שראו את הביקוש והדרישה של מגוון רחב מהאוכלוסיה ללמוד ולהיות חלק מעולם הנינג’ה, החליטו סול ואמור להקים את ארגון הנינג׳ה בישראל מתוך רצון להפוך את הנינג׳ה לתחום ספורט ולמעבר לתוכנית טלוויזיה. הענף מונגש לכל הגילאים, ותורם רבות לילדים בהיבטים שונים.

עומר קורן
עומר קורן

המכביה בחרו בענף הנינג׳ה להצטרף השנה ולהיות ספורט ראווה, והעניקו את הפלטפורמה להשתמש במתחם המכביה כדי לערוך את גמר אליפות ישראל הראשונה בנינג'ה לאחר תחרויות רבות שהתקיימו במהלך השנה.
אמור היא יושבת ראש הארגון סול הוא המנהל המקצועי.

ליה גרוס ושירה פוגל
ליה גרוס ושירה פוגל

האירוע שהופק על ידם הוא אירוע הנינג׳ה הכי קרוב לנינג׳ה ישראל, רק שהשוני הוא שזה ממש ספורט- כולם עולים על אותו מסלול ומתחרים באותם תנאים.
חודשים רבים של ארגונים הסתכמו בחמישה ימים של תחרויות בחוף פולג, ימים מדהימים ומושקעים בהמון חשיבה ותכנון שהעניקו למתחרים חוויה חד פעמית!

מקום השלישי שירה פוגל
מקום השלישי שירה פוגל

ראוי לציין כי למרות הפערים המגדריים הקיימים בספורט בישראל תחום הנינג׳ה שומר על השיוויון בין המינים ובנות המתאמנות מתאמנות בדיוק כמו הבנים ומתחרות באותו המסלול.
במכביה בנות נבחרת זכרון עשו חיל וביססו את שמן על הפודיום – במקום הראשון אלופת ישראל תום קירשנר גם במכביה וגם בליגה, במקום השלישי שירה פוגל, במקום השלישי בליגה ליה גרוס ובמקום הרביעי במכביה ליהיא יצחק.

תום קירשנר
תום קירשנר משמאל

מקומות אלה גורמים לנו לתחושת גאווה בבנות שמתאמנות ומצליחות למרות האתגרים, ומביאות לנו כבוד רב!

המתאמנים הנוספים מקאנטרי נינג'ה שכבשו את המסלול והפודיום והגיעו למקומות מכובדים הם: ליעם לוי, גל שפרירי, עומר קורן, יותם פורת, נתן אפשטיין, עומר גרונאו, גיא שילה ונועם אלמוג.

ליעם לוי
ליעם לוי

 

גל שפרירי וליהיא יצחק
גל שפרירי וליהיא יצחק

קאנטרי נינג'ה בטוח שאנחנו עוד נשמע על המתאמנים שלו רבות וגאה בהם על ההישגים המדהימים השנה בתחרויות.

המדריך דור לוי והזוכה תום קרישנר.
המדריך דור לוי והזוכה תום קרישנר. צילומים: ארגון הנינג'ה, רמון פלור ובאדיבות המשפחות

שיתוף ב-

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב vk
שיתוף ב reddit
שיתוף ב tumblr
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם ...

מסורת המצוינות בחוף הכרמל נמשכת

בטקס שכבר מזמן הפך למסורת, והתקיים השבוע (ב') בהיכל התרבות "מוזה", חילקו ראש המועצה אסיף איזק, סגניו רפי אבני ואושר וקנין ומנכ"לית מיר"ב עירית עבו פלדמן, את מלגות המועצה לספורטאיות וספורטאים שהצטיינו בשנה החולפת

קרא עוד >

ספורט

ההיסטוריה שרשמה נבחרת מרוקו בכדורגל, כאשר גברה ב'פנדלים' על ספרד האנמית, גרמה להיסטריה בקרב מאות מיליונים בקרב העולם הערבי והאפריקני

קרא עוד >