אורלי רוזנברג זכתה בתביעה נגד מועצת זכרון יעקב

בית-הדין האזורי לעבודה בחיפה, פסק השבוע כי על המועצה-המקומית זיכרון-יעקב לשלם לאורלי רוזנברג, לשעבר מנהלת בית-ספר ’תיכון המושבה’ סכום פיצויים בסך 95 אש"ח בנוסף לשכר-טרחה בסכום של 12 אש"ח.

השופטת דניה דרורי קיבלה בכך באופן חלקי את התביעה שהגישה אורלי רוזנברג נגד המועצה-המקומית ונגד ראש המועצה זיו דשא ומנהלת מחלקת-החינוך ד"ר מרים פאנויאן, בגין נסיבות שהביאו לפרישתה מתפקיד ניהול בית-הספר.

מכתב התביעה המקורי של אורלי רוזנברג, נמחקו בהסכמה שמותיהם של זיו דשא ומרים פאניון וכתב-התביעה התמקד במועצה-המקומית בלבד. אורלי רוזנברג טענה בין היתר נגד הפעלת לחץ פסול שאמור היה לגרום לפרישתה ובהמשך גם נגד ביטול הסכם הפרישה שלה בהתערבות משרד-הפנים.
כזכור שימשה אורלי רוזנברג מנהלת ’תיכון המושבה’ בשנים 2012-2017 ולדבריה נאלצה להתפטר מתפקידה בגין לחץ שהופעל עליה מצד המועצה-המקומית, טיעון שקיבל השבוע אישור עקרוני של בית-הדין לעבודה בחיפה.
"יש לקבל את התביעה בחלקה" נאמר בפסק-הדין של השופטת דניה דרורי "כך שיש לחייב את הנתבעת (המועצה המקומית זיכרון-יעקב) בתשלום פיצוי בסך 95 אש"ח שישולמו לתובעת בתוך 30 יום וכן שכר-טרחה בסך 12 אש"ח שגם הם ישולמו לתובעת בתוך 30 ימים" נאמר בפסק-הדין.
הנה כי כן הסתיימה הסאגה המשפטית הזאת בניצחון חלקי של המנהלת לשעבר, אולם נותרה פתוחה השאלה מדוע חייב הציבור בזיכרון-יעקב לשאת בתשלום של יותר מ-100 אש"ח בגין התנהלות לא ראויה של המועצה-המקומית, כפי שהוכח הדבר בעצם פסק-הדין.

 

אורלי רוזנברג, לשעבר מנהלת בית-ספר ’תיכון המושבה’
אורלי רוזנברג, לשעבר מנהלת בית-ספר ’תיכון המושבה’

שיתוף ב-

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב vk
שיתוף ב reddit
שיתוף ב tumblr
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם ...

זכרון יעקב: אלון ירון ואיתמר חייט – זוכי תחרות 'הנואם הצעיר' מטעם 'רוטרי'

מועדון 'רוטרי' זכרון-יעקב, המשיך במסורת ארוכת השנים וקיים את תחרות 'הנואם הצעיר', בסיומו זכו שני תלמידים, אשר ישתתפו בתחרות מטעם 'רוטרי' במסגרת האשכולות, ובהן חדרה, קיסריה, יקנעם, פרדס-חנה ונתניה.

קרא עוד >