אין סכנת קריסה לקולנוע הקיצי

לבניין הידוע כ’קולנוע הקיצי’ ואשר נמצא בקרן הרחובות הרצל-הנדיב-הנשיא, לא נשקפת סכנת קריסה

הודעה על כך פירסמה ביום שלישי בבוקר המועצה-המקומית, לאחר שיממה קודם לכן סגרה את המתחם הקרוב לבניין מחשש שמא אולי מדובר בסכנת קריסה, אולם הבניין נבדק על-ידי מהנדס קונסטרוקטור מטעם המועצה והוא קבע שאין מדובר בסכנת קריסה.

יחד עם זאת נמסר כי יש בבניין אלמנטים הנדרשים להסרה או לחיזוק וזאת בהתאם להנחיות ביצוע שיוגשו למועצה. גידור המתחם נבע מחשש לנפילה של אלמנטים ממרומי הבניין שמא יפגעו בהולכי-רגל ומכוניות חונות.

הסיפור החל כאשר אחד מבעלי העסקים בבניין הבחין כי לחצר הצפונית נופלות אבנים מחלקו העליון של המבנה. הוא מיהר להזעיק את המועצה ולמקום הגיע מהנדס המועצה שבחן מקרוב את הבניין והורה מיד על גידור המתחם והרחקת כלי רכב והולכי רגל מקרבתו.
התברר כי אבנים שנמצאו תחובות בין עמודי ברזל אכן התפוררו ונפלו ארצה, מה שעורר את החשש לקריסת הבניין כולו, אלא שלאחר בדיקה נוספת של מהנדס-בניין מקומי, הוסר החשש הזה וכעת יבצעו מן הסתם את ההנחיות שיגיש למועצה בדבר סילוק הגורמים האחראים לנפילת אבנים נוספות מחלקו העליון של המבנה.
מהמועצה נמסר: ביחס למבנה קולנוע הקיץ הישן בפינת הנדיב/הרצל/הנשיא – ממחלקת ההנדסה של מועצת זכרון יעקב נמסר כי אין סכנת קריסה של המבנה.
במקום נערכות עבודות למניעת פירוק ונפילה של לוחות טרומיים מהקומה השנייה, שזו היא הסכנה העיקרית, כמו כן ישנה סכנה של נפילת טייח מהתקרה וגם זה יטופל.
לדיירים ולבעלי העסקים ניתנה הנחיה לפנות את המקום עד לסיום העבודות. בשלב זה נעשה טיפול דחוף אך יסודי כדי למנוע סכנה לעוברי אורח ולעסקים. צפי לסיום תיקונים אלה הוא יום שישי, לאחר מכן ניתן יהיה לחזור לפעילות שגרתית.
אין לחנות באזור המגודר ואין לעבור את האזורים המסומנים בסרטים.
עמכם הסליחה על אי הנוחות הזמנית, אנו פועלים כדי לחזור לשגרה במהירות האפשרית.
אין סכנת קריסה לקולנוע הקיצי
כל הזכויות שמורות

שיתוף ב-

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב vk
שיתוף ב reddit
שיתוף ב tumblr
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם ...

זכרון יעקב: אלון ירון ואיתמר חייט – זוכי תחרות 'הנואם הצעיר' מטעם 'רוטרי'

מועדון 'רוטרי' זכרון-יעקב, המשיך במסורת ארוכת השנים וקיים את תחרות 'הנואם הצעיר', בסיומו זכו שני תלמידים, אשר ישתתפו בתחרות מטעם 'רוטרי' במסגרת האשכולות, ובהן חדרה, קיסריה, יקנעם, פרדס-חנה ונתניה.

קרא עוד >