כבוד! פ"ח-כרכור: מקום 13 ארצי בסיוע לעסקים המקומיים

ראש המועצה הגר פרי יגור: "מחויבים לעסקים המקומיים שלנו! נמשיך ונסייע"

מקום 13 ומכובד! ב"מדד קורונה" שפורסם אמש (4.1.22) ע"י הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים ובחן את הפעילות של הרשויות בכלל המדינה למען העסקים בזמן משבר הקורונה.

סקר העסקים מתבסס על סקר שביעות רצון שנערך ע"י הסוכנות ובחן משתנים שונים של סיוע והנגשת המידע לעסקים המקומיים הפועלים בתחומי הרשויות.

כזכור, המועצה המקומית פרדס חנה כרכור היתה בין הרשויות המובילות בארץ בסל יציאה ממשבר שהוענק לעסקים המקומיים. ראש המועצה, הגר פרי יגור ציינה בתחילת המשבר כי "אנו מחויבים לעסקים המקומיים שלנו ועושים כל מה שביכולתנו על מנת לתמוך ולסייע להם לצלוח את התקופה. חשיבותם של העסקים לכלכלה המקומית כמנוע לצמיחה וליצירת מקורות תעסוקה חשובה לחוסנה של הרשות והנהלת המועצה ממשיכה בניהול אחראי ובמחויבות לסל הסיוע המקומי".
זאת ועוד, סיוע המועצה לעסקים המקומיים החל עם פרוץ מגפת הקורונה, כבר בגל הראשון, כזכור, בהתאם לחקיקה, המועצה ביטלה את חיובי הארנונה לחודשים מרץ, אפריל ומאי 2020. הפטור ניתן לעסקים המקומיים בהתאם לקריטריונים שנקבעו בחוק והשיפוי עמד על כ- 7 מיליון ₪. לצד זאת ראש המועצה, הגר פרי יגור והנהלת המועצה אישרו סל הטבות רחב ובנוסף לסיוע המדינה שכלל:  300 אלף ₪ פטור משכר דירה לחודשיים לעסקים הפועלים בנכסי המועצה, 120 אלף ₪ פטור מאגרת רישיון שילוט, הקלה לבעלי עסקים להארכה של רישיונות עסק או היתר, מסלול ירוק וקיצור בירוקרטיה לבעלי עסקים, סיוע בירוקרטי בהטמעת התו הסגול, סבסוד הכשרות מקצועיות בשיתוף מעו"ף, קמפיינים לעידוד רכישה מקומית בשלטי חוצות וברשתות, ועוד.
עוזרים לעסקים מקומיים. צילום: דוברות המועצה
עוזרים לעסקים מקומיים. צילום: דוברות המועצה

שיתוף ב-

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב vk
שיתוף ב reddit
שיתוף ב tumblr
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם ...

זכרון יעקב: אלון ירון ואיתמר חייט – זוכי תחרות 'הנואם הצעיר' מטעם 'רוטרי'

מועדון 'רוטרי' זכרון-יעקב, המשיך במסורת ארוכת השנים וקיים את תחרות 'הנואם הצעיר', בסיומו זכו שני תלמידים, אשר ישתתפו בתחרות מטעם 'רוטרי' במסגרת האשכולות, ובהן חדרה, קיסריה, יקנעם, פרדס-חנה ונתניה.

קרא עוד >