שר הבריאות ביקר במתחם החיסונים של מכבי בזכרון יעקב

השר שיבח את הצוותים של מכבי וקרא להמשיך את חיסוני הילדים: ״חשוב שנפגוש את האומיקרון כשכולנו מחוסנים ומוגנים . בואו להתחסן, תנו כתף, ויחד נעבור את כל הסיפור הזה בשלום״

מבצע חיסוני ילדים בגילאי 5 עד 11, ממשיך לצבור תאוצה במכבי.

אמש (שלישי) הגיע למתחם החיסונים של מכבי בזיכרון יעקב, שר הבריאות, ניצן הורוביץ והתרשם: "הגעתי למתחם החיסונים של קופת חולים מכבי בחניון מול זיכרון, ליד חיפה, באים פה הרבה הורים עם הילדים להתחסן ואני קורא לכם גם לבוא להתחסן, זה הולך מהר, לא צריך לחכות הרבה, צוות נורא נחמד, האחיות, האחים, עושים את זה בחיוך עם כל הלב, וזה בעיקר חשוב. אנחנו לצערי בעוד גל של קורונה וחשוב שנפגוש את האומיקרון הזה שכולנו מחוסנים ומוגנים. אז בואו להתחסן, תנו כתף, ויחד נעבור את כל הסיפור הזה בשלום, ותודה רבה לקופת חולים מכבי על כל העזרה ובכלל לכל קופות החולים, בהצלחה".

ד"ר אייל פורמן, ראש מחוז הצפון של מכבי:" שמחנו לארח את שר הבריאות, שפגש ילדים רבים שהגיעו להתחסן. הצגנו בפני השר את נתוני מכבי המחסנת המובילה בחיסוני ילדים, את הפריסה וההדרכות הנערכות להורים ולילדים. השר בירך את המתחסנים והודה למכבי על הפעילות המרשימה"

במכבי קוראים לכל הורה שמתלבט לפנות אל רופא הילדים ולקבל מידע מהימן, כך שהבחירה תהיה מושכלת ומבוססת על נתונים ומידע אמין. מדובר בצעד חשוב במאבק הלאומי בנגיף הקורונה, שכן חיסוני הילדים יחזירו את ילדי ישראל לשגרת חיים אופטימלית, חברתית ולימודית. במכבי כ-240,000 ילדים וילדות בגילאי 5-11 שיכולים להתחסן, כאשר חיסון הילדים מתבצע בליווי אחד ההורים או מבוגר מטעמו עם חתימה על הסכמה וייפוי כוח. החיסונים מתבצעים בתאום תור מראש במוקד "מכבי ללא הפסקה", באתר מכבי ובאפליקציה.

בתמונות: שר הבריאות וראש המחוז של מכבי שירותי בריאות. צילום: מכבי
בתמונות: שר הבריאות וראש המחוז של מכבי שירותי בריאות. צילום: מכבי

שיתוף ב-

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב vk
שיתוף ב reddit
שיתוף ב tumblr
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם ...

זכרון יעקב: אלון ירון ואיתמר חייט – זוכי תחרות 'הנואם הצעיר' מטעם 'רוטרי'

מועדון 'רוטרי' זכרון-יעקב, המשיך במסורת ארוכת השנים וקיים את תחרות 'הנואם הצעיר', בסיומו זכו שני תלמידים, אשר ישתתפו בתחרות מטעם 'רוטרי' במסגרת האשכולות, ובהן חדרה, קיסריה, יקנעם, פרדס-חנה ונתניה.

קרא עוד >