'כרמלוס' מרכז הצעירים והצעירות של חוף הכרמל מעלה הילוך

עם פתיחתה של השנה החדשה, מרכז הצעירים והצעירות של חוף הכרמל מציג שפע של פעילויות ואירועים לכל שכבות האוכלוסייה הצעירה – אקדמיה, הורות צעירה, קהילת הלהט"ב ועוד.

"לכל צעיר וצעירה יש מקום אצלנו, ונעשה הכל כדי להמשיך ולהיות הכי רלוונטיים שאפשר", אומרת מנהלת המרכז, ירדן קינן.

למעלה מ 300 הורים צעירים הגיעו להיכל התרבות "מוזה" לפני כשבועיים, בשעת ערב שבה בדרך כלל הם טרודים בהשכבת הילדים לישון. הסיבה – הרצאתה של מדריכת ההורים עינת נתן "היעד ההורי", שנחשבת להרצאת חובה להורים צעירים.
רק שבוע לפני כן נפגשו קבוצה של אמהות צעירות במתחם המרווח של ספריית 'כותר כרמל' שבמקום, למפגש אמהות ותינוקות וסדנת בייבי יוגה עם מריה אלכביר.

האחראים לכל הפעילויות הללו הם צוות "כרמלוס", מרכז הצעירים והצעירות של חוף הכרמל, שהקים עבור ההורים הצעירים באזור את 'כרמלולי' – הזירה להורים צעירים בחוף הכרמל. 'כרמלולי' מייצגת שפע של פעילויות, הרצאות, הדרכות ואירועים המיועדים ומותאמים להורים צעירים בחוף הכרמל, והוא חלק אחד מתוך מגוון השירותים והמענים שמציעים ב 'כרמלוס'.

בין היתר, אחראי מרכז הצעירים על כל תחום המלגות במועצה – והשנה מדובר על מלגות בהיקף של למעלה ממיליון ₪: בשיתוף 'מפעל הפיס', כפרי הנוער באזור, אגפי ומחלקות המועצה, עמותות וארגונים חברתיים באזור כמו 'בוסתן תם' ו 'חאן יותם' ועוד. נויה אברמוביץ׳ היא יועצת הלימודים של כרמלוס.

"אנחנו שמחים מאוד על ההיענות הבאמת מדהימה של הצעירים והצעירות (אבל לא רק) בחוף הכרמל ליוזמות שלנו ב'כרמלוס', ומבטיחים לעשות הכל כדי להמשיך ולהיות רלוונטיים ומעורבים בתרבות הצעירה באזור", אומרת מנהלת המרכז, ירדן קינן.

"השנה המשכנו לעסוק בקידום נושא המלגות ללימודים אקדמיים, והנגשה של המידע הרב כל כך שיש בתחום; רכז תחום להט"ב שלנו, אלישע גולני, עושה עבודה מדהימה בקידום הנושא בכל מקום ומקום במועצה, ואפילו זכה בציון לשבח על פעילותו, מהמשרד לשוויון חברתי.

'כרמלולי', שזה המקום שאמור לתת את כל המענים להורים צעירים בחוף הכרמל, יצא לדרך ממש עכשיו, בהובלתה של שני אייזנר רכזת מעורבות חברתית והורות צעירה. כבר אפשר לראות את ההיענות שיש בשטח, שמעידה על צורך משמעותי.
יש לנו עוד המון תכניות לעתיד הקרוב, וגם לעתיד הרחוק. רק התחלנו!"

ערב טד מקומי של כרמלוס צילום דוברות המועצה

שיתוף ב-

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב vk
שיתוף ב reddit
שיתוף ב tumblr
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם ...

זכרון יעקב: אלון ירון ואיתמר חייט – זוכי תחרות 'הנואם הצעיר' מטעם 'רוטרי'

מועדון 'רוטרי' זכרון-יעקב, המשיך במסורת ארוכת השנים וקיים את תחרות 'הנואם הצעיר', בסיומו זכו שני תלמידים, אשר ישתתפו בתחרות מטעם 'רוטרי' במסגרת האשכולות, ובהן חדרה, קיסריה, יקנעם, פרדס-חנה ונתניה.

קרא עוד >