כנס הטמעת הגפ"ן (גמישות פדגוגית ניהולית) בזכרון יעקב

ביום ראשון ה-11.12.22 התקיים בזכרון יעקב כנס הטמעת תוכנית הגפ"ן רשותי. בכנס השתתפו: ראש המועצה זיו דשא, מפקחת המחוז סיגל כהן, המפקח המתכלל אשר ארביב, מפקחי היישוב, מטעמי גפ"ן, מנהלת מח' החינוך ד"ר מרים פנויאן, מנהלי ביה"ס, סגניות, רכזי פדגוגיה, מזכירות ומנהלניות ביה"ס ונציגי הרשות המקומית.
תוכנית הגפ"ן – גמישות פדגוגית ניהולית, הינה תוכנית המאפשרת למנהלי מוסדות החינוך גמישות והתאמת מענים פדגוגים, רגשים ואחרים לצרכי התלמידים/ צוותי המורים וקהילת בית הספר.
התוכנית הינה כלי ואמצעי בידי המנהלים לממש פדגוגיה ישירה מכוונת ומדויקת יותר המבוססת על יעדים ומטרות למענים מגוונים לימודיים, רגשיים–חברתיים ואף טיפוליים. התוכנית מאפשרת למנהלים שיקול דעת להפעלת מענים דיפרנציאליים במטרה לקדם את כלל תלמידי בית הספר. התוכנית מתקיימת בכל מוסדות החינוך הממלכתיים היסודיים והעל יסודיים. כחלק מהטמעת התוכנית בשיתוף עם מחוז חיפה התקיים יום למידה לכלל המנהלים, סגנים /רכזות פדגוגיות, מנהלניות, מזכירות, מפקחי מחוז חיפה ויועצים כלכליים אשר מלווים את המהלך הבית ספרי והיישובי.
הכנס נפתח בסדנת השראה – החיים במסכה. מפקחת המחוז הציגה את תפיסת מערכת הגפ"ן, מנהלת מח' החינוך הציגה את תהליכי העבודה ליישום מערכת הגפ"ן ברשות.
חלקו השני של יום ההטמעה היה שיח בשולחנות עגולים בנושא חוזקות ואתגרים ליצירת נרטיב רשותי. המפגש הסתיים בפאנל מומחים שענו על סוגיות ודילמות.
המפקח המתכלל מר אשר ארביב: "היה זה בהחלט יום מוצלח, מעורר השראה, עמוק ונתבך חשוב להעמקת תהליך הטמעת הגפ"ן".
מנהלת מח' החינוך של המועצה המקומית ד"ר מרים פאנויאן: "אנו נמצאים בתהליך משותף בו אנו לומדים ומטמיעים בד בבד את התוכנית. תודה למפקחת המחוזית הבג' סיגלית כהן, תודה למפקח המתכלל אשר ארביב, למפקחת על היסודיים זיוה רון, למפקח על היסודיים חמ"ד רון פכטר, למפקחת על תיכוני הממ"ד יעל בלום , למדריכה המחוזית טלי נפתלי, דליה המדריכה על התיכוניים, למאיר דווידסון יועץ כלכלי מחוזי וליועצים הכלכליים המלווים. תודה לכל מנהלי בתי הספר, לצוותים, למנהלניות והמזכירות אשר לקחו חלק ביום זה. היה יום מעצים, מלמד ומעורר השראה".
זיו דשא ראש המועצה: "כל שינוי הוא הזדמנות לצמיחה ולשיפור. גם תוכנית הגפ"ן מאפשרת למנהלי בתי הספר והצוותים החינוכיים לנהל שינוי וצמיחה. הכנס היה מוצלח מאוד. תודה למחוז חיפה ולמנהלת מחלקת החינוך על ארגון וניהול המפגש המצוין". 

צילום: דוברות המועצה

שיתוף ב-

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב vk
שיתוף ב reddit
שיתוף ב tumblr
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם ...

זכרון יעקב: אלון ירון ואיתמר חייט – זוכי תחרות 'הנואם הצעיר' מטעם 'רוטרי'

מועדון 'רוטרי' זכרון-יעקב, המשיך במסורת ארוכת השנים וקיים את תחרות 'הנואם הצעיר', בסיומו זכו שני תלמידים, אשר ישתתפו בתחרות מטעם 'רוטרי' במסגרת האשכולות, ובהן חדרה, קיסריה, יקנעם, פרדס-חנה ונתניה.

קרא עוד >