מנהלת חדשה נבחרה לבית ספר הנדיב- גלית אמסלם

גלית אמסלם, נבחרה השבוע לנהל את ביה"ס הנדיב בבנימינה החל משנת הלימודים הבאה. גלית תחליף בתפקידה את המנהלת הנוכחית חיה קוגן שניהלה את בית הספר בשלוש השנים האחרונות. ראש המועצה, איתי ויסברג: "אני רוצה להודות לחיה קוגן על תרומתה לבית ספר הנדיב לאורך שנות שירותה ולאחל הצלחה לגלית אמסלם בניהול והובלת בית הספר".
גלית אמסלם, תושבת אור עקיבא, בעלת תואר ראשון בחינוך מיוחד ותואר שני בניהול מערכות חינוך. בעלת ותק של 16 שנים בהוראה מתוכן 13 שנים בבית הספר "הנדיב" שם היא מובילה את תחום החינוך חברתי ערכי מתוך שליחות ושותפות עם הקהילה.
לפני כשנה נבחרה גלית להיות אחת ממאה המורים המובילים במדינה בחינוך הממלכתי דתי לאחר שבמהלך תקופת הקורונה, שכפתה על כולנו בידוד חברתי והרחיקה את הגיל השלישי מהחברה מהחשש הבריאותי, היא לא ויתרה. במשך כל השנה האחרונה היא טרחה לשמור על קשר עם רכזות הקשישים במתנ”ס וערכה ביחד עם התלמידים פעילויות רבות ומגוונות למען הקשישים וזאת למרות אתגרי הקורונה.
גלית אמסלם: "אני מאמינה שחנוך לנער ע"פ דרכו", כל ילד וילדה לומדים וצומחים מתוך חיבור לתחומי עניין הרלוונטיים להם, הם בעלי יכולות שונות ויש להם דרכי למידה המיוחדים ונכונים להם. עלינו לתת ולאפשר מרחב הזדמנויות מגוון על מנת לחזק תחושת מסוגלות ושייכות תוך דגש על מצוינות אישית.
מנהלת אגף חק"ר, גלית אלרד: "מאחלת הצלחה לחיה בדרכה החדשה והצלחה לגלית בהובלת ביה"ס בתקופה מאתגרת ומיוחדת".
ראש המועצה, איתי ויסברג: "מנהלי בתי הספר ביישוב הם השותפים החזקים ביותר של הרשות במערכת החינוך הממשלתית. בשנים הקרובות יותר סמכויות ומשאבים יועברו לידי בתי הספר כך שיוכלו לנהל ולעצב טוב יותר את החינוך."

צילום: דוברות המועצה בנימינה ג.עדה

שיתוף ב-

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב vk
שיתוף ב reddit
שיתוף ב tumblr
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם ...

זכרון יעקב: אלון ירון ואיתמר חייט – זוכי תחרות 'הנואם הצעיר' מטעם 'רוטרי'

מועדון 'רוטרי' זכרון-יעקב, המשיך במסורת ארוכת השנים וקיים את תחרות 'הנואם הצעיר', בסיומו זכו שני תלמידים, אשר ישתתפו בתחרות מטעם 'רוטרי' במסגרת האשכולות, ובהן חדרה, קיסריה, יקנעם, פרדס-חנה ונתניה.

קרא עוד >