"מכבי שירותי בריאות" מרימים את הכפפה ומשתפת פעולה עם מיזם של "חוות כרמל" ומעניקה למטופליה רכיבה טיפולית

ביוזמתן של אימהות לבוגרים בעלי צרכים מיוחדים, הוקמה "חוות כרמל" לרכיבה טיפולית בכפר הנוער "שפייה" המשמשת גם כמקום תעסוקה מכבד לבוגרים בעלי צרכים מיוחדים. "מכבי שירותי בריאות" הראשונה להרים את הכפפה לשתף פעולה עם המיזם ולהעניק טיפולים משלימים לילדים המתמודדים עם בעיות רגשיות והתפתחותיות

חוות הסוסים לרכיבה טיפולית "חוות כרמל" הפועלת בכפר הנוער מאיר שפייה, הוקמה במטרה לתת מענה למאות ילדים ונוער המתמודדים עם בעיות רגשיות והתפתחותיות, חרדות, קשיי השתלבות חברתיים, פוסט טראומה ועוד. בנוסף, בחווה מועסקים בוגרים על הרצף האוטיסטי ועם מגבלה שכלית התפתחותית בתפקוד בינוני-גבוה, המתגוררים בדיור מוגן "הבית לחיים" בעתלית המנוהלת ע"י עמותת גוונים. 'מכבי שירותי בריאות' ערים לצרכי חברי הקופה והיו הראשונים לשתף פעולה עם המיזם הקהילתי החדש, כאשר השירות יינתן לחברי מכבי הזקוקים לטיפול במסגרת השב"ן .

"חוות כרמל" הוקמה ביוזמתן של ארבע אימהות לבוגרים בעלי צרכים מיוחדים ושזקוקים לרכיבה טיפולית, שהקימו בשנת 2020 עמותה ללא כוונות רווח להגשמת חלום הקמת החווה. בניית החווה התאפשרה הודות לאנשים וחברות רחבות לב מהקהילה שהאמינו במטרה. ב-"חוות כרמל" מוצעים שירותי רכיבה טיפולית לילדים, נוער ומבוגרים בקהילה, לימוד רכיבה מערבית, ימי גיבוש והעצמה.

חוות כרמל

רחלי דוד, ממייסדות העמותה: " הדאגה למקום תעסוקה שווה ומכבד לילדנו הבוגרים, היא זו שהניעה אותנו להקמת המיזם. הוכחנו שבמקום בו המדינה מתקשה לספק פתרונות תעסוקה מתאימים, גם ההורים יכולים לפעול יחד עם הקהילה לייצר פתרונות תעסוקה מיטביים. אני רוצה להודות למכבי ובמיוחד לד"ר אייל פורמן וגב' סמדר בוהארון על התמיכה והאמון המקצועי שנתנו בנו, ובפרויקט הייחודי שלנו".

סמדר בוהארון, מנהלת השב"ן המחוזית של מכבי בצפון: אנחנו גאים להיות הראשונים לשתף פעולה עם המיזם הייחודי של חוות כרמל ולקדם את השירות במתן מענה לילדים בעלי בעיות התפתחותיות ורגשיות. הפרויקט משתלב עם החזון שלנו במכבי להנגיש לקהילה רפואה מקצועית, איכותית, כוללת ומכילה, שרואה את המטופל במרכז".

לתרומות: עמותת חוות גלים ע"ר 580705754

בנק דיסקונט סניף 107 מס. חשבון 168993890

חוות כרמל

שיתוף ב-

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב vk
שיתוף ב reddit
שיתוף ב tumblr
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם ...

זכרון יעקב: אלון ירון ואיתמר חייט – זוכי תחרות 'הנואם הצעיר' מטעם 'רוטרי'

מועדון 'רוטרי' זכרון-יעקב, המשיך במסורת ארוכת השנים וקיים את תחרות 'הנואם הצעיר', בסיומו זכו שני תלמידים, אשר ישתתפו בתחרות מטעם 'רוטרי' במסגרת האשכולות, ובהן חדרה, קיסריה, יקנעם, פרדס-חנה ונתניה.

קרא עוד >