בוצע ריבוד כבישים וחניות ברח' אבן גבירול בפרדס חנה-כרכור

ביצוע קרצוף וריבוד אספלט בוצע השבוע ברחוב אבן גבירול שבפרדס חנה, זאת בהשקעה של מאות אלפי שקלים. בשבועות הקרובים יסללו מחדש רחובות נוספים ברחבי המושבה.

יהודה וקנין – מנהל מחלקות תשתיות ובטיחות בדרכים ציין כי "בהמשך לתכנית העבודה של המחלקות הגענו השבוע בשעה טובה לביצוע ריבוד מחדש של רחוב אבן גבירול בפרדס חנה, תוך ביצוע סלילת אספלט וחניות לרווחת התושבים. כזכור בימים אלו השלימה המועצה את סלילתו של רחוב האלון, גם רחוב זה הוסדר בהשקעה של מאות אלפי שקלים ולאחר שנים רבות שתשתיות הרחוב לא טופלו". סמוך לרחוב האלון לפני כחודשיים בוצעה הסדרת הכניסה לביה"ס חקלאי למען בטיחות הילדים ומשתמשי הדרך ולפנינו פרויקטים נוספים בדרך, ציין יהודה וקנין.
רחוב האלון צמוד לפרויקט "סובב חקלאי" שבו כזכור הסתיים של א' במהלכו בוצע פיתוח תשתיות וסלילת רחובות סיני- מוריה – נבו, זאת בהשקעה של מיליוני שקלים. סלילת רחובות סיני- מוריה- נבו, הם למעשה חלק מפרויקט רחב היקף – "סובב חקלאי". בחודשים הקרובים ניכנס לעבודות הסדרת טיילת לאורך דרך הנדיב, מכיכר הצפירה ועד למתחם הביג. טיילת מגוננת מפותחת עם שביל הליכה ואופניים, תאורה ופינות ישיבה לאורכה.
מדובר בפרויקט שימשך על פני מספר חודשים ובהשקעה חסרת תקדים של כ-7 מיליון ₪, לרווחת התושבים.

לאחר עשרות שנים, רחוב אבן גבירול נסלל מחדש. צילום: דוברות המועצה

שיתוף ב-

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב vk
שיתוף ב reddit
שיתוף ב tumblr
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם ...

זכרון יעקב: אלון ירון ואיתמר חייט – זוכי תחרות 'הנואם הצעיר' מטעם 'רוטרי'

מועדון 'רוטרי' זכרון-יעקב, המשיך במסורת ארוכת השנים וקיים את תחרות 'הנואם הצעיר', בסיומו זכו שני תלמידים, אשר ישתתפו בתחרות מטעם 'רוטרי' במסגרת האשכולות, ובהן חדרה, קיסריה, יקנעם, פרדס-חנה ונתניה.

קרא עוד >