צו מניעה נגד הולנת"ע – הגשת ההתנגדויות לתכנית המתאר של בנימינה וגבעת עדה נמשכת

הישג נוסף במאבק של מועצה מקומית בנימינה גבעת עדה כנגד החלטת הולנת"ע לשינוי תכנית המתאר: שופטת בית משפט העליון רות רונן נענתה לבקשת מועצה מקומית בנימינה גבעת עדה והוציאה צו מניעה כנגד קיום דיון בשמיעת ההתנגדויות לתכנית תמ"מ 6 תיקון 16 וכנגד קבלת החלטות בנושא.

נדגיש כי המועצה באמצעות עורך דינה, אריאל פישר ממשרד נחליאלי, טענה כי התיקון המדובר לתמ"מ 6 בא לשרת ולהתאים את תכנית המתאר המחוזית לתוכנית המתאר של המועצה. המועצה טענה בין השאר כי קבלת החלטות בהתנגדויות לתמ"מ עשויה לפגוע בהליך ההתנגדויות לתכנית המתאר של המועצה ובשיקול הדעת העצמאי של הוועדה המחוזית במסגרת זו.
במועצה מדגישים נותרו ימים בודדים להגשת התנגדויות תושבים לתכנית המתאר. כל התנגדות שתוגש מגדילה את הסיכוי שלנו להחזיר את התכנית כך שתהיה תואמת לכוונת המועצה והתושבים.

"ניתן בזאת צו מניעה ארעי לפיו תימנע ועדת המשנה לעיניינית תכנוניים עקרוניים מלקבל החלטות בתהנגדויות שהוגשו ביח"ס לתמ"מ 6- תיקון מס' 16, עד למתן החלטה אחרת" כתבה השופטת רונן.

ראש המועצה, איתי ויסברג: "אנחנו בישורת האחרונה להגשת התנגדויות לתכנית המתאר ששונתה על ידי הולנת"ע ואנו מפצירים בכל מי שעתיד המושבות בנימינה וגבעת עדה יקר לליבו, להתגייס למאבק ולהגיש התנגדות. אנו במועצה זמינים לכל שאלה או סיוע. מדובר במאבק חשוב וצודק ואנו נמשיך ונעשה ככל שביכולתנו על מנת להבטיח שהמושבות שלנו ישארו מושבות גם בעוד 40 שנה, בעודן תורמות אל חלקן היחסי לאכלוס המדינה"

שיתוף ב-

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב vk
שיתוף ב reddit
שיתוף ב tumblr
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם ...

זכרון יעקב: אלון ירון ואיתמר חייט – זוכי תחרות 'הנואם הצעיר' מטעם 'רוטרי'

מועדון 'רוטרי' זכרון-יעקב, המשיך במסורת ארוכת השנים וקיים את תחרות 'הנואם הצעיר', בסיומו זכו שני תלמידים, אשר ישתתפו בתחרות מטעם 'רוטרי' במסגרת האשכולות, ובהן חדרה, קיסריה, יקנעם, פרדס-חנה ונתניה.

קרא עוד >