ממשיכים במאבק בכוונה להקים חוות דלקים באתר מחצבת עין איילה

במועצה האזורית חוף הכרמל כינסו ישיבת מליאה שלא מן המניין, להצגה ואישור של תכנית העבודה למאבק בכוונה להקים חוות דלקים באתר מחצבת עין איילה. בישיבה השתתפו גם ראש מועצת פורדיס אימן מרעי, וראש מועצת זכרון יעקב זיו דשא.

בתחילת השבוע (ב') כינסו במועצה האזורית חוף הכרמל ישיבת מליאה שלא מן המניין, שהוקדשה לנושא המאבק בתמ"א 75. לישיבה הוזמנו, מלבד חברות וחברי מליאת המועצה כמובן, גם ראש מועצת פורדיס אימן מרעי, וראש מועצת זכרון יעקב זיו דשא – השותפים להובלת מאבק הרשויות כנגד הכוונה להקים חוות דלקים באתר מחצבת עין איילה, יחד עם הנהגות היישובים במועצה.
הישיבה נפתחה בהצגה של חומר רקע מקצועי בנושא, שהובא על-ייד יונתן סטרול מאיגוד ערים שרון כרמל. האיגוד הודיע זה מכבר כי יירתם למאבק הרשויות ויסייע ככל הנדרש בנושא.

במהלך הישיבה, אליה הגיעו גם תושבות ותושבים מיישובי האזור, הציגה הנהלת מטה המאבק את תכנית העבודה למאבק, את התפיסה האסטרטגית, את דרכי הפעולה ואת תכנון הצעדים התקשורתיים והציבוריים, את לוחות הזמנים הצפויים ועוד.

בין היתר, הוצגה תכנית לסדרה של מפגשי הסברה שייערכו במהלך חודש פברואר ביישובי המועצה, זאת במסגרת השלב הראשון של הקמפיין, שעיקרו העלאת המודעות לנושא באזור. בהמשך, יעסוק המאבק בהשפעה על מקבלי ההחלטות השונים, הצגת חוות דעת ממגוון מומחים ועוד.

ראש המועצה אסיף איזק אמר בפתח הדברים: "אנו עוסקים בנושא זה ללא הרף. נמצאים כאן איתנו חברי המליאה, הנהגות היישובים, הנהגות הרשויות השכנות, תושבים ותושבות – וזו רק דוגמה לעוצמה ולכוח של המאבק הזה. נמשיך ונפעל בכל האמצעים ובכל הכח, על מנת להבהיר לצוותי התכנון – חוות הדלקים בעין אילה לא תקום ולא תהיה."

ישיבת המליאה צילום: דוברות המועצה

שיתוף ב-

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב vk
שיתוף ב reddit
שיתוף ב tumblr
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם ...

זכרון יעקב: אלון ירון ואיתמר חייט – זוכי תחרות 'הנואם הצעיר' מטעם 'רוטרי'

מועדון 'רוטרי' זכרון-יעקב, המשיך במסורת ארוכת השנים וקיים את תחרות 'הנואם הצעיר', בסיומו זכו שני תלמידים, אשר ישתתפו בתחרות מטעם 'רוטרי' במסגרת האשכולות, ובהן חדרה, קיסריה, יקנעם, פרדס-חנה ונתניה.

קרא עוד >