סיור ח"כ משה טור-פז יו"ר ועדת משנה לחינוך במוסדות החינוך בפ"ח-כרכור

ח"כ משה טור-פז: "בפרדס חנה כרכור מערכת חינוך מובילה. התרשמתי מהמגמה הצומחת והמתפתחת ומרוח ההתחדשות של החינוך במושבה".

ח"כ משה טור – פז הגיע לסיור היכרות מעמיק עם מערכת החינוך במושבה פרדס חנה כרכור וסייר במוסדות חינוך, ביניהם: ביה"ס אורט חקלאי, אמונה אלישבע וביה"ס נעם.

את הסיור הובילה ראש המועצה, הגר פרי יגור, חבר ההנהלה נחום גנצרסקי, מנהלת אגף החינוך אוריה ירדני, מנהלי בתי הספר, צוותי החינוך, הנהגת ההורים היישובית והתושב אלון מרחב שיזם את הביקור.

במהלך הסיור קיבל ח"כ סקירה מקיפה על התחדשות מערכת החינוך במושבה ובדגש על פיצול ביה"ס חקלאי לשני בתי ספר.
כזכור, הליך הפיצול החל לפני מספר חודשים בתמיכה והסכמה יישובית גורפת. כאשר בשנת הלימודים הקרובה יפתחו שני בתי ספר, תחת שני סמלי מוסד שונים שיכללו כ- 900 תלמידים כל אחד מהם. בכך הפיצול יטיב עם מערכת החינוך בדגש על מענים פרטניים לתלמידים ופדגוגיה חדשנית. בהמשך הסיור בחקלאי, נפגש ח"כ משה טור- פז עם תלמידי מגמת דיפלומטיה מביה"ס החקלאי וסיפר להם על תפקיד ח"כ בכנסת ישראל. בהמשך, ד"ר נטע קוסובסקי מנהלת ביה"ס החקלאי פרדס חנה כרכור הציגה וסקרה את בית הספר.

בסיור בביה"ס אמונה אלישבע, מנהלת בית הספר, ד"ר יעל דוקוב הציגה למשתתפים את הנתונים המעידים על עליית הביקוש להרשמה לבית הספר, סיפרה על המגמות המייחדות את בית הספר והצביעה על מגמת העלייה במספר הבנות הניגשות ל-5 יחידות לימוד במתמטיקה.
בביה"ס נעם מנהל בית הספר רחמים ביטון הציג את התפיסה החינוכית של ביה"ס והאתגרים איתם הצוות החינוכי מתמודד.

במהלך הסיור דנו בצורך בהקמת חטיבת ביניים לבנים ומתן מענים חינוכיים לילדי המושבה.

בסיום הסיור ראש המועצה, הגר פרי יגור הודתה לח"כ משה טור- פז על יום ההיכרות עם מערכת החינוך ברחבי המושבה והגישה לו את רשימת הפערים לתקצוב, בתוך כך מהנדס המועצה העלה את הקושי בקידום פרויקטים מול משרד החינוך על מול הפקידות המשתנה.

ח"כ טור- פז במוסדות החינוך במושבה
ח"כ טור- פז במוסדות החינוך במושבה. צילום: תנועת אמונה
ח"כ טור- פז במוסדות החינוך במושבה
ח"כ טור- פז במוסדות החינוך במושבה

שיתוף ב-

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב vk
שיתוף ב reddit
שיתוף ב tumblr
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם ...

זכרון יעקב: אלון ירון ואיתמר חייט – זוכי תחרות 'הנואם הצעיר' מטעם 'רוטרי'

מועדון 'רוטרי' זכרון-יעקב, המשיך במסורת ארוכת השנים וקיים את תחרות 'הנואם הצעיר', בסיומו זכו שני תלמידים, אשר ישתתפו בתחרות מטעם 'רוטרי' במסגרת האשכולות, ובהן חדרה, קיסריה, יקנעם, פרדס-חנה ונתניה.

קרא עוד >